Poniedziałek 23-07-2018, imieniny Brygidy, Apolinarego

Rek

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

Start wyruszył na obóz

Elbląg, Start wyruszył na obóz fot. Anna Dembińska
Rek

Przed szczypiornistkami Kramu Start Elbląg kolejny etap przygotowań do nadchodzącego sezonu. Dziś (23 lipca) drużyna Andrzeja Niewrzawy udała się na obóz do Cetniewa, gdzie będzie trenować przez tydzień. Zobacz więcej zdjęć.

Po niespełna dwóch tygodniach treningów na elbląskich obiektach, piłkarki Startu czeka kolejny etap przygotowań jakim jest obóz. Punt 7:40 drużyna wyruszyła pociągiem do Cetniewa, gdzie będzie przebywać do 30 lipca. Dla większości zawodniczek wyprawa kolejowym środkiem transportu była zaskoczeniem, a wiele na obóz pociągiem jechało po raz pierwszy w życiu. - Lubimy jeździć różnymi środkami lokomocji. Wybraliśmy pociąg m.in. dlatego, że podróż pociągiem do Cetniewa zajmie nam mniej czasu - powiedziała Justyna Stelina.
     Kilka dni temu do drużyny dołączyła Aleksandra Stokłosa, która wróciła z juniorskich mistrzostw Europy. - W Elblągu jestem od niedzieli, zdążyłam już zwiedzić miasto. Wybrałam Start, bo stwierdziłam, że tu będę miała najlepszą okazję, żeby się rozwinąć. Bardzo się cieszę, że mogłam dołączyć do tej drużyny - powiedziała młoda kołowa Startu.
     Elblążanki spędzą tydzień nad morzem, jednak na odpoczynek raczej czasu mieć nie będą - Do tej pory trenowałyśmy codziennie. - powiedziała Joanna Waga. - Rano jesteśmy na stadionie, bądź siłowni, a popołudniu na hali. Jest dość ciężko. Dobrze, że wczoraj miałyśmy dzień wolny, udało się nieco odpocząć. Zaraz po dojechaniu na obóz mamy trening. Według wstępnego planu, który otrzymałyśmy od trenera przed śniadaniem będą zajęcia rozruchowe, później stadion lub siłownia i hala. Co drugi dzień mamy mieć po trzy treningi. Do tej pory było już dość intensywnie, ale taki jest okres przygotowawczy. Musimy ciężko pracować, jak chcemy osiągnąć dobry wynik - podsumowała kapitan Startu.
     Elblążanki wrócą do Elbląga 30 lipca. W pierwszy weekend sierpnia wezmą udział w turnieju w Gdańsku, gdzie zmierzą się z gospodyniami, Energą Koszalin, UKS PCM Kościerzyną oraz HC Gomel. W dniach 19-21 sierpnia Start będzie gospodarzem Turnieju o Puchar Marszałka Województwa. W ostatni weekend miesiąca elblążanki rozegrają kolejne mecze kontrolne podczas turnieju w Kościerzynie. Kram Start Elbląg zainauguruje sezon 3 września pojedynkiem u siebie z Piotrcovią Piotrków Trybunalski.

Patronem medialnym drużyny Kram Start jest Elbląska Gazeta Internetowa portEl.pl

Anna Dembińska
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem

To kupisz w pasażu portElu