UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Z dużym prawdopodobieństwem auto podlegało akcji serwisowej dotyczącej wymiany zaworu układu recyrkulacji spalin tzw EGR. I nie jest tez prawdą że producent "umywa ręce " bo zawór jest wymieniany we wszystkich pojazdach z silnikami 2,0 i 3,0 diesel uprawnionych z numeru VIN do jego wymiany. Wystarczy zadzwonić i spytać w najbliższym serwisie BMW aby upewnić się że pojazd podlega akcji serwisowej.
  • Z tego co czytałem to były wypadki, że samochód potrafił się zapalić nawet po wymianie EGR i BMW (na czas jak o tym czytałem a było to jakiś czas temu) nie wiedziało co dalej z tym fantem zrobić.
Reklama