Wtorek 25-09-2018, imieniny Władysława, Aurelii
 
Rek

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

Elbląg wita, Elbląg żegna – tak będzie na wiosnę

 
Elbląg, Elbląg wita, Elbląg żegna – tak będzie na wiosnę Do końca marca mają stanąć billboardy, które zaproszą potencjalnych turystów do tego, aby zajrzeli do naszego miasta (fot. arch. AD)
Rek

Najpierw był pomysł, żeby się promować, czemu sprzyjało otwarcie małego ruchu granicznego. Później ogłoszono przetarg, wygrała go firma z Białegostoku i wykonała witacze oraz billboardy. I wszystko poszłoby zgodnie z planem gdyby nie błąd urzędników - wskazali takie lokalizacje na drogach, które zakwestionowała Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad.

Razem jest ich dziesięć – cztery ogromne billboardy oraz sześć witaczy. A na nich herb miasta, napisy "Elbląg wita", "Elbląg żegna", zarówno w wersji polskiej, jak i rosyjskiej, adres strony internetowej Urzędu Miejskiego i biało- czerwone barwy. Zostaną postawione m.in. przy drodze S7 oraz S22, 503 i 504 oraz przy przejściu granicznym w Mamonowie.
     Cały proces rozpoczął się jeszcze w czerwcu ub.r. Wtedy miasto ogłosiło przetarg na projekt i wykonanie billboardów. Wygrała go firma z Białegostoku i według zapowiedzi miały one stanąć przy drogach jesienią. Tak się jednak nie stało, bo jak tłumaczy Monika Borzdyńska popełniono błąd – ich lokalizację zakwestionowała Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad.
– Sprawą tą zajmował się Departament Kominikacji Społecznej, który, jak się okazało, popełnił wiele błędów. Lokalizacje wskazane przez urzędników dotyczyły pasa drogowego znajdującego się na terenie niezabudowanym, a zgodnie z prawem w takich miejscach nie można stawiać billboardów i witaczy – mówiła Monika Borzdyńska, rzecznik prezydenta, w grudniu ub.r. w materiale Telewizji Elbląskiej.
     Błąd naprawiono i jak informuje Łukasz Mierzejewski z Biura Prasowego Urzędu Miejskiej podpisano już umowy z właścicielami gruntów.
– Trwa jeszcze zbieranie niezbędnych pozwoleń i uzgodnień związanych z budową witaczy i billboardów – dodaje Mierzejewski. - Reklamy powinny stanąć najpóźniej do końca marca
     Ich koszt to 179 tys. zł brutto.

mw
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
Reklama

To kupisz w pasażu portElu

Obraz na alupanelu 300x60 - Panorama
Naklejki na meble
Fototapety dziecięce
Obraz na dibond 300x60 cm - Kawa