Sobota 15-12-2018, imieniny Waleriana, Celiny
 
Reklama w Elblągu
Rek

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

Elbląskie firmy w Kaliningradzie

 
Elbląg, Elbląskie firmy w Kaliningradzie fot. nadesłana
Rek

Przez trzy dni elbląscy przedsiębiorcy prezentują swoje oferty na Międzynarodowych Targach Budowlanych "Fasada", które odbywają się w Kaliningradzie.

Po raz kolejny Urząd Miejski przygotował stoisko i zaproponował lokalnym przedsiębiorcom udział w targach, na których w tym roku oprócz firm rosyjskich i polskich wystawiają się firmy z Białorusi, Niemiec i Litwy. W programie trzydniowych targów Wydział Promocji, Handlu i Inwestycji Konsulatu Generalnego Rzeczpospolitej Polskiej zorganizował także seminarium pn. "Możliwości współpracy w sektorze budowlanym". Podczas spotkań zaprezentowano aspekty współpracy polsko - kaliningradzkiej w tym sektorze oraz przedstawiono projekty budowlane w Obwodzie Kaliningradzkim związane przede wszystkim z przygotowaniami do Mundialu 2018.
     W gronie elbląskich przedsiębiorców uczestniczących w targach są biznesmeni, którzy korzystają z oferty miasta już po raz trzeci oraz tacy, którzy zdecydowali się na udział w tym przedsięwzięciu po raz pierwszy. Dla wszystkich jest to czas nawiązywania kontaktów i wstępnych rozmów biznesowych.
     Na stoisku znajdują się także materiały promujące Elbląg, tereny i możliwości inwestycyjne oraz najważniejsze atrakcje turystyczne miasta.
Joanna Urbaniak, Rzecznik prasowy Prezydenta Elbląga
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • Obserwuję promocję Elbląga od kilku lat i muszę stwierdzić, że to żenujące. Ponad 100 tysięczne miasto nie ma nawet zarysu jakiejkolwiek koncepcji promocyjnej, żadnego planu. Nawet nie ma systemu identyfikacji wizualnej. Stoisko na takich targach powinno być rozpoznawalne nawet bez napisu Elbląg.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    9 1
    AnetkaJ(2015-03-13)
  • Taka strategie promocji wraz z siwem właśnie opracowała ekipa Nowaczyka. Te dokumenty sá w UM. Niestety analfabeci marketingowi i inni ignoranci, ktòrzy w Elblągu potrafá tylko organizować referenda, zniszczyli całá koncepcję.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3 3
    spokoloko(2015-03-14)
  • oczy powiedziały jedziemy, zobaczymy, wątroba postawiła veto!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4 1
    (2015-03-14)
  • Tak się składa, że taka identyfikacja powinna też nawiązywać POWAŻNIE do historii i tego, co region oferuje, co go charakteryzuje - starówka /Truso/ koga/ zakłady metalurgiczne/domy podcieniowe/ pochylnie. .. itd. itp. - i spróbować powiązać to w jedną kampanię.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    AspartamE951(2015-03-15)
  • Ruskim nie do inwestycji, oni co chwila mają manewry. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    rol23(2015-03-16)
Reklama

To kupisz w pasażu portElu

POLO z HAFTEM
Czapka z nadrukiem
T-shirt biały z Twoim nadrukiem DTG PROMOCJA
Torba z nadrukiem elbląskiej Starówki