Piątek 16-11-2018, imieniny Małgorzaty, Gertrudy
 
Rek

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
Zamknij Zamknij
Reklama w Elblągu
Rek
Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Sport

Gospodarka

Na osiedlu

Społeczeństwo

Na uczelniach

Kultura

Zbrodnia i kara

Dawny Elbląg

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Prasówka

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

Janek Krasicki Janek Krasicki

EPEC uruchomił Strefę Klienta w Internecie

 
Elbląg, EPEC uruchomił Strefę Klienta w Internecie
Rek

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, EPEC uruchomił Strefę Klienta na swojej stronie internetowej. Będą przekazywane tam między innymi informacje dla inwestorów i zarządców nieruchomości, wyjaśnienia struktury cen ciepła, zapowiedzi dotyczące sezonu grzewczego i odpowiedzi na pytania od mieszkańców. Szczegóły wraz z możliwością przesyłania pytań mailowo na stronie internetowej firmy.

- Zbliżający się sezon grzewczy i rosnąca ilość pytań od inwestorów oraz zarządców nieruchomości to główny powód zmiany sposobu udzielania informacji przez naszą firmę. Chcemy aby wszystkie aspekty działalności EPEC mogły być szczegółowo wyjaśnione w internetowej Strefie Klienta, zapraszam do korzystania z adresu pytania@epec.elblag.pl
 i odwiedzin naszej strony internetowej - informuje Jacek Migdalski, Dyrektor ds. Eksploatacji System Ciepłowniczego.
     Strefa Klienta to kolejne rozwiązanie EPEC, które ma na celu udoskonalenie obszaru obsługi i komunikacji z klientem. Firma w ostatnich latach postawiła na aktywne pozyskiwanie nowych odbiorców i systematyczne zwiększanie zasięgu sieci o nowe dzielnice miasta.
     Najważniejsze i najczęściej powtarzające się pytania mieszkańców wraz z odpowiedziami EPEC będzie starał się publikować także na łamach lokalnych portali internetowych.
     
     Strefa Klienta EPEC www.epec.pl/strefa_klienta/
     Kontakt do Strefy Klienta pytania@epec.elblag.pl
     
     
EPEC
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
  • Wszedłem z ciekawości! Są pytania i odpowiedzi ostatnio w internecie zadawane! To dobre posunięcie!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    2 2
    Obionekenobi(2015-09-08)
  • Czy na tej stronie będzie w końcu regulamin "sponsoringu", komu i na jaki wniosek, jaki cel, przyznano środki, i przede wszystkim ile? To setki tysięcy, jeżeli nie miliony, nasze miliony, wyciekające w ostatnich latach. Niecierpliwie czekam na przejrzystość.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    2 0
    Możenareszcie.(2015-09-08)
  • Próba wybielenia się nieudana. Widać na przykładzie strat. Podaje się krańcowe lata: 2008 i 2014.Proszę podać lata między nimi. Ciągle prawie 15%, i to mimo 80km rur preizolowanych( na 190km). W 2014 nawet się zwiększyło: 14,7% wobec 14,2% w 2013.Pseudonaukowe wywody nic nie dadzą, wszystkie PEC-e określają straty procentowo. Tylko tam inwestycje kończą sie 5-procentowym zmniejszeniem strat i mniejszymi kosztami dla odbiorców. Jest jeden tylko test przejrzystości: udzielenie odpowiedzi na pismo członka RN do prezesa z 29.07.2014r. i na Protokół z weryfikacji postępowań przetargowych z 28.08.2014r. To także test męskości i odpowiedzialności. Czy podpis będzie losowany?Odbiorcy czekają od roku.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    5 0
    Ezop(2015-09-08)
  • A może tak podać na stronach zarobki od kierownika w górę EPEC i EPWiK. Przecież to z kasy mieszkańców ?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4 0
    hrabia_George(2015-09-08)
  • Oj chyba wymyślasz z tymi setkami i tysiącami. No ale taki juz jesteś ściemiać.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    0 2
    TwójkolegazRady(2015-09-08)
  • Rozbawiły mnie te odpowiedzi.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4 0
    (2015-09-08)
  • Ach, ach, to wspaniale! Można zapytać i odpowiedzą! Czyż to nie jest smart? Gdyby tak jeszcze można lajkować odpowiedzi. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    2 0
    (2015-09-08)
  • Czy Pan P, i. ś, k. i, e. w, i. c, z zechce odpowiedzieć mieszkańcom naszego miasta (odbiorcom ciepła) na kolejne pytania? Pytanie pierwsze: w jaki sposób znalazł się pan w Elektrociepłowni Elbląg na stanowisku dyrektora, a następnie w EPEC-u na stanowisku prezesa. Jakie miał pan kwalifikacje i doświadczenie zawodowe, aby ubiegać się o to stanowisko i dlaczego nie było konkursu? Drugie pytanie: dlaczego i w jakim celu został ogłoszony konkurs na stanowisko kierownika kotłowni w EPEC-u wygrał Pan Jerzy B. , który był pana kolegą z Elektrociepłowni a później Wice Prezesem spółki która współpracowała z EPEC-em?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    5 0
    (2015-09-09)
Reklama

To kupisz w pasażu portElu

Konto poczty elektronicznej
Domena funkcyjna .com.pl
Podpis elektroniczny zestaw na 2 lata (bez czytnika)
Podpis elektroniczny zestaw na 1 rok Mini