Piątek 19-10-2018, imieniny Jana, Pawła
 

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

Hybrydy Toyoty są chętnie kupowane

 

Sprzedaż hybryd Toyoty w Polsce przekroczyła 30 tysięcy aut! W ciągu ostatnich dziewięciu miesięcy Toyota sprzedała 10 tysięcy aut hybrydowych, najpopularniejszym modelem hybrydowym 2017 roku jest Toyota C-HR Hybrid. Na polskie drogi wyjechało ponad 12 tysięcy Aurisów Hybrid. Warto nadmienić, że hybrydy stanowią 26 proc. całkowitej sprzedaży samochodów Toyoty. Zobacz więcej zdjęć. 

Zainteresowanie Polaków samochodami hybrydowymi gwałtownie rośnie. Toyota sprzedała od stycznia do listopada 12 726 hybryd, o 4362 egzemplarze więcej niż w całym 2016 roku. W listopadzie łączna sprzedaż aut hybrydowych tej marki w Polsce przekroczyła 30 tys. egzemplarzy – ostatnie 10 tys. opuściło salony w zaledwie dziewięć miesięcy! Obecnie 26 procent sprzedaży Toyoty w Polsce stanowią hybrydy.
     
     W tym roku najpopularniejszym modelem hybrydowym w Polsce jest Toyota C-HR Hybrid – nowy crossover, który w styczniu zadebiutował w polskich salonach. W ciągu 11 miesięcy polscy kierowcy kupili 3880 egzemplarzy. Dużym sukcesem okazała się także przedsprzedaż Toyoty C-HR – od września do grudnia kupiono 568 aut. Niewiele mniej niż hybrydowych crossoverów – 3749 aut – wyjechało w tym roku z salonów Aurisów Hybrid. Model ten jest najczęściej spotykanym na polskich ulicach samochodem hybrydowym – od debiutu w 2010 roku Polacy kupili łącznie 12 790 egzemplarzy elektryczno-benzynowego Aurisa. Trzecie miejsce zajął średniej wielkości SUV RAV4 Hybrid, dostępny z napędem na przednią oś oraz na cztery koła (E-Four). Od początku roku kupiono 2716 tych aut.
     
     Oferta Toyoty obejmuje 7 modeli hybrydowych, należących do sześciu segmentów. Są to: miejski Yaris Hybrid, kompaktowy Auris Hybrid w wersji hatchback i TS Kombi, crossover Toyota C-HR Hybrid, średniej wielkości liftback Prius oraz ładowany z zewnętrznej sieci Prius Plug-in Hybrid, a także 7-miejscowy minivan Prius + i średniej wielkości SUV RAV4 Hybrid.

 


     Napęd hybrydowy Toyoty to rozwiązanie, które ogranicza zużycie paliwa nawet o połowę bez ładowania z gniazdka. Wystarczy energia odzyskiwana z hamowania oraz inteligentne zarządzanie pracą silnika benzynowego i elektrycznego, aby w warunkach miejskich poruszać się w trybie elektrycznym przez połowę czasu jazdy, a w przypadku Priusa nowej generacji – nawet przez 70 procent czasu jazdy. Wyraźne oszczędności, łatwość obsługi i przystępna cena na poziomie cen diesli powoduje, że co roku sprzedaż hybryd Toyoty rośnie co najmniej o kilkadziesiąt procent, a w 2016 roku aż o 119 procent w stosunku do 2015 roku.
     
     W tym roku samochody hybrydowe obchodzą swoje 20-lecie. Toyota Prius – pierwszy seryjny model hybrydowy – zadebiutował pod koniec 1997 roku. Do dziś kierowcy na całym świecie kupili ponad 11 milionów hybryd Toyoty i Lexusa. Od kilku lat ich roczna sprzedaż przekracza milion egzemplarzy. 
     
     
     

   Toyota Knedler
     Elbląg, Kazimierzowo 4 B
     tel. 55 23 60 900
     
     Godziny otwarcia:

     Od pon. do pt.
     Od godz. 8 do 17
     
     Sobota
     Od godz. 9 do 14
      www.toyota-knedler.com.pl
     
     
-------------Art. sponsorowany----------

,
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl