Jeśli masz uwagi do pracy Urzędu Miejskiego, to opowiedz o nich przez telefon. Jeszcze tylko do środy działać będzie w ratuszu bezpłatna infolinia. Pod numer 0800 11 23 23 można zgłaszać uwagi, informacje czy opinie dotyczące pracy miejskich urzędników.
Infolinia czynna będzie jeszcze od godz. 6 do 22 do środy 24 maja (działa od 11 maja). Proszę się nie zdziwić, jeśli po dodzwonieniu się pod jej numer nie będzie z kim podyskutować. Infolinia działa bowiem na zasadzie automatycznej sekretarki. Należy w skrócie powiedzieć, w czym jest problem.
- Jeśli zależy państwu na odpowiedzi lub interwencji, to należy podać swój adres lub telefon kontaktowy - mówi rzecznik prezydenta Agnieszka Staszewska. - Wszystkie zgłoszone problemy zostaną wnikliwie rozpatrzone. Ważne jest wszystko, indywidualne sprawy mieszkańców jak i sygnały dotyczące problemów miasta.
Jest to kolejny etap pracy nad poprawianiem jakości usług elbląskiego urzędu. Niedawno zbierane były ankiety, a w kilku miejscach urzędu stawiono skrzynki, do których można wrzucać kartki z uwagami.
- Jeśli zależy państwu na odpowiedzi lub interwencji, to należy podać swój adres lub telefon kontaktowy - mówi rzecznik prezydenta Agnieszka Staszewska. - Wszystkie zgłoszone problemy zostaną wnikliwie rozpatrzone. Ważne jest wszystko, indywidualne sprawy mieszkańców jak i sygnały dotyczące problemów miasta.
Jest to kolejny etap pracy nad poprawianiem jakości usług elbląskiego urzędu. Niedawno zbierane były ankiety, a w kilku miejscach urzędu stawiono skrzynki, do których można wrzucać kartki z uwagami.
Mira Stankiewicz – Telewizja Elbląska