Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Środa 17-01-2018, imieniny Antoniego, Jana
 
Rek

UWAGA!

Zamknij Zamknij
Rek

Kandydaci do pracy w urzędzie są, ale posad nie dostają

 
Elbląg, Kandydaci do pracy w urzędzie są, ale posad nie dostają (fot. Witold Sadowski, archiwum portEl.pl)
Rek

Urząd Miejski szuka pracowników. Kandydaci do pracy są, ale z różnych powodów nie przechodzą całego procesu rekrutacji. Nie udało się znaleźć m.in. kierownika Biura Wspierania Przedsiębiorczości i specjalisty ds. mediów społecznościowych. Poszukiwania trwają.

Wakat na stanowisku kierownika Biura Wspierania Przedsiębiorczości powstał pod koniec 2016 roku, kiedy dotychczasowa szefowa biura Anita Pawlak złożyła rezygnację. Na konkurs ogłoszony przez ratusz zgłosiło się pięciu kandydatów. Trzech przeszło etap formalnej weryfikacji, ale po rozmowach z komisją rekrutacyjną nie pozostał ani jeden. - W wyniku przeprowadzonego postępowania kwalifikacyjnego komisja dokonująca oceny stwierdziła, że żaden kandydat nie spełnił oczekiwań pracodawcy. W związku z powyższym nabór nie został rozstrzygnięty” - czytamy w uzasadnieniu decyzji. - W tym miesiącu ratusz planuje ogłoszenie nowego konkursu na stanowisko kierownika Biura Wsparcia Przedsiębiorczości – informuje Łukasz Mierzejewski z biura prasowego elbląskiego ratusza.
     Specjalisty ds. mediów społecznościowych miasto szukało już dwa razy. Dwukrotnie zgłosiło się po pięciu kandydatów – efekt jest taki sam jak w przypadku kierownika Biura Wsparcia Przedsiębiorczości. O ile jednak poszukiwania specjalisty od pozyskiwania inwestorów nie budzą specjalnych kontrowersji, o tyle w przypadku osoby odpowiedzialnej za media społecznościowe – już tak. Wątpliwości radnych budzą warunki, które musi spełniać potencjalny kandydat na specjalistę oraz warunki pracy proponowane przez elbląski ratusz. - Po pierwsze nie można szukać osoby do pracy na pół etatu! To jest miasto a nie malutka firemka. Social media to budowanie relacji i stały kontakt z osobami, które są w kontakcie z marką. Zakres obowiązków jest potężny i niewykonalny na połowę etatu. Po drugie wymagania.... Najważniejsze powinno być doświadczenie, a nie wykształcenie...  - pisze radny Robert Turlej na swoim koncie na Facebooku.
     - Planujemy ogłosić jeszcze jeden konkurs na stanowisko specjalisty ds. mediów społecznościowych. Na razie nie chcemy zmieniać warunków konkursu – informuje tymczasem Łukasz Mierzejewski.
     Obecnie w ratuszu trwa proces wyboru kandydata na skarbnika. Zgłosiło się czterech kandydatów. - Trwa badanie ofert pod względem formalnym. Liczymy na to, że w przyszłym tygodniu rozpoczną się rozmowy z kandydatami. Jeżeli zdążymy, to na lutowej sesji radni podejmą decyzję w sprawie nowego skarbnika – informuje Łukasz Mierzejewski.
     Dotychczasowy skarbnik miasta Zbigniew Pater odchodzi z pracy w urzędzie z końcem marca. Przechodzi na emeryturę.

Sebastian Malicki
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
Reklama