UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • A ja mam na to wszystko WYJE. .E, jak mawia mój kolega elektromechanik.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Szczery(2011-03-17)
  • Ciekawe, że kiedyś opłaciło się wybudować linię kolejową nad Zalewem, drogi, port w każdej wiosce, utrzymać żeglugę na Zalewie a przy moście zwodzonym zawsze były świeże ryby. Cegielnie w Jagodnie, Nadbrzeżu, Suchaczu, Kadynach pracowały pełną parą. Dziś się nic nie opłaca. Cegłę importuje się z Niemiec
  • Jak się nie umie jeździć to trzeba remontować furę :P
  • Cegłe importuje sie z Niemiec bo w Cadinen złoże gliny juz zostało wyczerpane a lepiej by było gdyby na nasypie kolejowym była droga dla turystów rowerowych (polskich i niemieckich) nż sezonowe pociagi dla Woja Ł. Niestety lokalne samorzady nie idą z postepem bo to trudne tylko konserwują emerytowanych kolejarzy. Miasto emerytów.
  • Pytanko do Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Elblagu: jaka jest ocena geologiczna dna Zalewu Wislanego pod kątem pozyskiwania kamieni, kruszywa i piasku do budowy dróg ? Pytanko do Wyższej Szkoły Elonomicznej im. Jańskiego: jakie były by koszta pozyskiwania kamieni, kruszywa i piasku z Zalewu Wiślanego ?
  • Florku-rozporku, jasne. Ale swojej skakanki nie użyczę.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    AnkaSkakanka(2011-03-17)
  • tych niedouczonych małolatów z /elbląga?/ zdrowiej nie czytać. przejechałby sie du. .k tą linią to m o ż e by zrozumiał o co walczy miasto ELBLĄG. wsadza zad do poobijanej audicy lub bawarki i chce lasce przyszpanować za fajerką na drodze. oczywiście po piwku bo tam policji nie ujrzysz.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    ja/kiś/ facet patriota(2011-03-17)
  • Bardzo dobre posunięcie, gdyby tak jeszcze pociągnąć zaniechaną w 1945 roku z wiadomych przyczyn drogę z Tolkmicka do Fromborka wzdłuż Zalewu, to byloby coś, może Unia dofinansuje dobry projekt i trzeba zacZąć w końcu sprzedawać pod budownictwo tereny na Wysoczyżnie Elblaskiej zdłuż Zalewu od Suchacza do Nowej Pasłeki.
  • nie byłoby to głupie. jestem za regionalna kolej powinna się odrodzić a w przyszłości rozbudować
  • hero połoz sie i odpocznij troche
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    psycholog dzieciecy(2011-03-17)
  • Oczywiście Hero ma rację. Nic dodać, nic ująć. Pozostaje nam teraz tylko czekać, na stanowisko środowiska naukowego Elbląga. Elbląską Uczelnię Humanistyczno - Ekonomiczną również zapraszamy do debaty.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    andres(2011-03-17)
  • NO i znowu głos zabierają ci co pewnie nosa dalej nie wystawili niż do warzywniaka za rogiem pewnie z obawy że się zgubią w nie znanym im terenie kolej nad zalewowa jest w moim przekonaniu uzupełnieniem kanału Elbląskiego jest to perełka na skalę światową tak jak i kanał Elbląski jadąc pociągiem z tej czy tamtej strony spotykamy się w Tolkmicku pozdrowienia dla pana burmistrza p LEMANOWICZA tak trzymać i do przodu znamy się osobiście ale i tak pan nie skojarzy kto to pisze wracając do tematu wycieczki niemieckie lokują się w Elbląskich hotelach czarterują statki do Ostrudy by wrucić do ELBLĄGA i stąd jechać do Tolkmicka Fromborka pozdrawiam panią burmistrz też miałem możliwość osobistego poznania a trzeba by odwrucić kolejność przyjeżdżają do Ostrudy wysiadają w Elblągu nocuią a rano w pociąg i do BRANIEWA około 22 witamy nocleg a wcześniej Tolkmicko śniadanie statek Krynica MORSKA powrót Frombork zwiedzanie i tak mamy turystów z zachodu u nas w Elblągu a nie w Olsztynie
Reklama