Wtorek 13-11-2018, imieniny Benedykta, Stanisława, Arkadego
 
Rek

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
Zamknij Zamknij
Reklama w Elblągu
Rek

Liczymy na nowy system

Rozmowa z Sebastianem Niewiadomskim z Polskiej Organizacji Turystycznej.

Przedstawiciele Unii Europejskiej mówią, że przy staraniach o unijne dofinansowania ważne będzie tzw. partnerstwo - działania prowadzone wspólnie przez wiele podmiotów. Czy w branży turystycznej widać oznaki przedsięwzięć w tym duchu?
     Generalnie współpraca będzie tą podstawową płaszczyzną, żeby w kontekście wejścia Polski do Unii można było mówić o sukcesie, porozumieniu na niwie turystyki. Temu służyć ma nowy system zarządzania turystyką w Polsce - zarządzania na szczeblu regionalnym i lokalnym przez ciała tworzące się analogicznie do Polskiej Organizacji Turystycznej. W województwie warmińsko - mazurskim taka organizacja już działa. Trzeba zatem liczyć na to, że współpraca w branży polegała także na tworzeniu lokalnych organizacji i wypracowywaniu zasad współpracy z samorządami.
     
     Na jaką pomoc przedsiębiorcy mogą liczyć ze strony Polskiej Organizacji Turystycznej?
     Nasze podstawowe zadanie to promocja. Pomocy merytorycznej udzielają takie instytucje, jak Ministerstwo Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej, a także Polska Agencja Rozwoju Turystyki. Akcesja to duże wyzwanie dla sektora i dlatego nacisk powinien zostać położony na szkolenia. My, podobnie, jak m.in. ministerstwo gospodarki, taki cykl szkoleń prowadzimy.
     
     Wydaje się, że polskiej turystyce przydałaby się promocja "wewnętrzna", byśmy częściej wypoczywali u siebie.
     To właśnie jedno z naszych ważnych zadań.
     
     Do sukcesu chyba jeszcze długa droga.
     Myślę, że tak, ale jest to też zadanie dla całego nowego systemu zarządzania turystyką. By promować wypoczynek w kraju, organizujemy np. imprezy studyjne dla polskich dziennikarzy. Szukamy też sponsorów na akcję reklamową w mediach.
rozmawiała Joanna Torsh
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
  • ble,ble,ble...gdzie są te Promy które miały pływać do Rosji,gdzie ta Biała Flota i inne.Atrakcja Bulwaru to piwo pod namiotem.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    olo(2003-09-10)
Reklama

To kupisz w pasażu portElu

Serwis i oryginalne części Seat
Serwis i oryginalne części Audi
Ubezpieczenia OC i AC
Citroen HADM Gramatowski już otwarty!