Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Niedziela 04-12-2016, imieniny Barbary, Jana
 
Rek

UWAGA!

Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Gospodarka

Społeczeństwo

Kultura

Sport

Na uczelniach

Zbrodnia i kara

Prasówka

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Dawny Elbląg

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

Remont Lidla ul.Ogólna Remont Lidla ul.Ogólna

Liczymy na nowy system

Rozmowa z Sebastianem Niewiadomskim z Polskiej Organizacji Turystycznej.

Przedstawiciele Unii Europejskiej mówią, że przy staraniach o unijne dofinansowania ważne będzie tzw. partnerstwo - działania prowadzone wspólnie przez wiele podmiotów. Czy w branży turystycznej widać oznaki przedsięwzięć w tym duchu?
     Generalnie współpraca będzie tą podstawową płaszczyzną, żeby w kontekście wejścia Polski do Unii można było mówić o sukcesie, porozumieniu na niwie turystyki. Temu służyć ma nowy system zarządzania turystyką w Polsce - zarządzania na szczeblu regionalnym i lokalnym przez ciała tworzące się analogicznie do Polskiej Organizacji Turystycznej. W województwie warmińsko - mazurskim taka organizacja już działa. Trzeba zatem liczyć na to, że współpraca w branży polegała także na tworzeniu lokalnych organizacji i wypracowywaniu zasad współpracy z samorządami.
     
     Na jaką pomoc przedsiębiorcy mogą liczyć ze strony Polskiej Organizacji Turystycznej?
     Nasze podstawowe zadanie to promocja. Pomocy merytorycznej udzielają takie instytucje, jak Ministerstwo Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej, a także Polska Agencja Rozwoju Turystyki. Akcesja to duże wyzwanie dla sektora i dlatego nacisk powinien zostać położony na szkolenia. My, podobnie, jak m.in. ministerstwo gospodarki, taki cykl szkoleń prowadzimy.
     
     Wydaje się, że polskiej turystyce przydałaby się promocja "wewnętrzna", byśmy częściej wypoczywali u siebie.
     To właśnie jedno z naszych ważnych zadań.
     
     Do sukcesu chyba jeszcze długa droga.
     Myślę, że tak, ale jest to też zadanie dla całego nowego systemu zarządzania turystyką. By promować wypoczynek w kraju, organizujemy np. imprezy studyjne dla polskich dziennikarzy. Szukamy też sponsorów na akcję reklamową w mediach.

rozmawiała Joanna Torsh
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
  • ble,ble,ble...gdzie są te Promy które miały pływać do Rosji,gdzie ta Biała Flota i inne.Atrakcja Bulwaru to piwo pod namiotem.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    olo(2003-09-10)
Reklama