UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

Mieszkańcy, zgłaszajcie awarie

W celu usprawnienia działań zmierzających do sprawnego usunięcia występujących awarii wskazane jest, aby mieszkańcy miasta o stwierdzonych nieprawidłowościach lub uszkodzeniach tych urządzeń informowali bezpośrednio ich właścicieli. Skróci to czas oczekiwania na zabezpieczenie miejsca awarii oraz jej usunięcie.

Po gwałtownych ulewach czy nawałnicach, które nawiedzają nasze miasto, wielokrotnie wzrasta liczba awarii urządzeń umieszczonych w pasach drogowych dróg publicznych, niemających związku z drogą, takich jak sieci i studnie kanalizacyjne, telekomunikacyjne itp. Co ważne, za stan techniczny poszczególnych urządzeń odpowiadają ich właściciele.
     W celu usprawnienia działań zmierzających do sprawnego usunięcia występujących awarii wskazane jest, aby mieszkańcy miasta o stwierdzonych nieprawidłowościach lub uszkodzeniach tych urządzeń informowali bezpośrednio ich właścicieli, co skróci czas oczekiwania na zabezpieczenie miejsca awarii oraz jej usunięcie.
     Podajemy wykaz kontaktów telefonicznych do poszczególnych firm, właścicieli określonych urządzeń zlokalizowanych w pasie drogowym, do których należy zgłaszać zauważone uszkodzenia:
     
     Wodociąg, zasuwy; sieć kanalizacji deszczowej i sanitarnej, studnie, słupki z tabliczkami oznaczającymi lokalizację sieci – Elbląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji, ul. Rawska 2-4, tel. 994.
     
     Sieć gazowa, skrzynki, słupki z tabliczkami oznaczającymi lokalizację sieci – Pomorska Spółka Gazownicza, ul. Czerniakowska 8, tel. 992.
     
     Słupy i inne urządzenia oświetlenia ulicznego – Departament Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego, ul. Łączności 1, tel. 55 239 32 05 (w godz. 7.30-15.30); Energa Oświetlenie, ul. Grottgera 7, Sopot, tel. 801 800 103.
     
     Wiaty i przystanki – Zarząd Komunikacji Miejskiej, ul. Browarna 90, tel. 55 230 79 10 (w godz. 7-15.
     
     Ubytki w nawierzchni torowisk tramwajowych, płotki tramwajowe, słupy trakcyjne, wiaty i przystanki - Tramwaje Elbląskie, ul. Browarna 90, tel. 55 239 69 08.
     
     Studnie telekomunikacyjne – Telekomunikacja Polska S.A., tel. 800 458 573; Telefonia Dialog, tel. 801 700 700.
     
     
     W przypadku trudności lub braku możliwości ustalenia właściciela uszkodzonego urządzenia, informacje o stwierdzonych nieprawidłowościach należy zgłosić do niżej wymienionych organów:
     Departament Bezpieczeństwa, Zarządzania Kryzysowego i Ochrony Informacji Niejawnych Urzędu Miejskiego, tel. 55 239 30 40 i 195 80.
     Straż Miejska, tel. 986.
     Te jednostki przyjęte zgłoszenia będą przekazywać właścicielom urządzeń.
Kamil Czyżak, Biuro Prasowe UM w Elblągu
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • pasy to najpierw odmalujcie na całym mieście i prosto a nie " slalomem " buhahaha!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2011-07-27)
  • w dobie komputeryzacji i internetu jest jakiś poważny problem aby takie uwagi przesyłać mailem??? można wówczas dokładnie opisać sytuacje i poprzeć ja fotografią i co najważniejsze sporządzić archiwum zgłoszeń a telefonik jak to telefonik.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    czepialski(2011-07-27)
  • a właściciele będą pierdzieć w stołki zamiast monitorować stan majątku. Dla zgłaszającego 10 zł za fatygę
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2011-07-27)
  • jakby podali jakiś adres mailowy, to podejrzewam, że w jeden dzień Obywatele zapchali by serwer zgłoszeniami i okazałoby się, że nie ma kto "taczki załadować" i idea by upadła heheee :-))) A tak telefonik to telefonik, a nie wszystkie połączenia są przecież bezpłatne, więc interes się pośrednio kręci i napędzamy gospodarkę :DDD
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    waldio(2011-07-27)
  • trzeba posprzątać chodniki i ulice z piasku i śmieci. W miescie nie widac od dawna żeby było sprzątane. Piach zapycha studzienki i woda stoi na ulicach.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    maja/////////(2011-07-28)
  • Zgłosiłem do Zarządu Dróg, że na ul Malborskiej na moście{nad Kumielą}jest od wielu mieśięcy zniszczony znak drogowy i nikt ze służb nie reaguje w następnym miesiącu tj. lipcu, za co biorą pieniądze wUM!Mieszkańcy zgłaszają wiele nieprawidłowości lecz administracja jest b. odporna i olewa zgłaszjących!!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2011-07-29)
Reklama