Piątek 19-10-2018, imieniny Jana, Pawła
 
Reklama w Elblągu
Rek

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Wybory 2018

Sport

Gospodarka

Na osiedlu

Społeczeństwo

Na uczelniach

Kultura

Zbrodnia i kara

Dawny Elbląg

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Prasówka

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

Cichutko na szlaku. Słychać tylko plusk spadających liści. Cichutko na szlaku. Słychać tylko plusk spadających liści.

Nacjonalistyczna nagonka

Ogólnopolskie Stowarzyszenie "Kampania przeciw Homofobii" oskarżyło szefową elbląskiego oddziału "Rodziny Polskiej" o zniesławienie. Sąd na rozprawie pojednawczej próbował pogodzić strony, ale do ugody nie doszło. Będzie więc proces.

Dorota E. na łamach gazety "Nasz Dziennik" w artykule o nowelizacji Karty Nauczyciela stwierdziła, że homoseksualizm jest zagrożeniem dla rodziny i według niej, jeżeli ktoś jest dotknięty taką “chorobą”, to nie powinien uczyć i wychowywać dzieci.
     Szef Kampanii przeciw Homofobii Robert Biedroń powiedział dzisiaj, że te słowa obrażają około 2 milionów ludzi w Polsce o odmiennych preferencjach seksualnych.
     - Pani E. poniżyła publicznie około 5 procent naszego społeczeństwa, to są dwa miliony osób homoseksualnych, nawołując do izolacji i do tego, by nie pozwalać na wykonywanie zawodu nauczyciela. Chcielibyśmy się dowiedzieć, jakie są granice wolności wypowiedzi w Polsce. Wypowiedź pani pełnomocniczki bardzo dobrze wpisuje się w faszystowsko-nacjonalistyczno-katolicką nagonkę na osoby homoseksualne - stwierdził Robert Biedroń.
     Szefowa Rodziny Polskiej w Elblągu odpiera zarzuty i twierdzi, że ma prawo do wolności słowa i wyrażania własnych opinii.
     - Absolutnie nie czuję się winna, dlatego, że z natury mam szacunek dla człowieka. Wypowiadając te słowa nie miałam na myśli żadnego człowieka o takiej opcji, dlatego że nie znam takiego. Wówczas myślałam o dzieciach, o wychowaniu i o przyszłych pokoleniach, a reakcja kampanii jest dowodem na to, że możemy czuć się zagrożeni my jako matki, ojcowie i rodzina - zagrożeni tym, że będzie nam się wkładało te treści. Przecież o to tu chodzi, żeby przewartościować świat. Zdecydowanie uważam się za osobę tolerancyjną, bo chrześcijanin musi być tolerancyjny- odpowiedziała Danuta E.
     Sam artykuł, który ukazał się w gazecie, wywołuje jednak - co tu dużo kryć - dyskusję nieco szerszą: dyskusję o legalizacji homoseksualnych związków partnerskich.
     Dorocie E w sądzie towarzyszyło kilka osób z jej organizacji, wśród nich Józef Wizoń z Podkarpacia.
     - Podzielam swobodę wypowiadania, ponieważ jest to zagwarantowane w Konstytucji RP. W Konstytucji jest również zagwarantowana szczególna ochrona małżeństwa jako kobiety i mężczyzny, bo to gwarantuje trwanie ludzkości. W moim przekonaniu jednak dążenia niektórych środowisk do legalizacji związków homoseksualnych nie zasługuje na kodyfikację i jest sprzeczne z naturalnym porządkiem rzeczy i - póki co - porządkiem konstytucyjnym - stwierdził.
     Sądowi nie udało się pogodzić zwaśnionych stron, stąd też pod koniec stycznia rozpocznie się już właściwy proces. Pojawią się więc argumenty po jednej i po drugiej stronie, argumenty tak naprawdę odwołujące się do sumienia, moralności, tolerancji i etyki. Sąd będzie miał z pewnością twardy orzech do zgryzienia.

J
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • Pani Doroto E.powiada pani,że nie zna nikogo o takich skłonnościach, bo nie matakich ludzi wokół pani. Patrzę -i nic nie widzę ? Kobieto obudź się ! Proszę trochę przyjaźniej i uwazniej się rozejrzeć, a zobaczy pani wielu. i może bardzo wartościowych. a może to kolega ? a może współpracownik, a może miły kotek/też mają takie opcje/. Zycie jest trochę bardziej skomplikowane i barwne niż przez klapki na pani oczach.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    ten, który zna(2003-12-10)
  • Mimo że toleruje tych innych, to popieram p. Dorotę. W szkole nie ma prawa uczyć nauczyciel bez takiej weryfikacji, podobnie nie może być karany czy należący do sekty. To jest szkoła a nie obrona demokracji. Niech pan nauczyciel poszuka sobie pracy w innym zawodzie podobnie jak ktoś noszący niebezpieczne wirusy, również musi zrezygnować z pewnych standardów życia codziennego. Oczywiście że należy ich tolerować ale nie bagatelizować.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    wron(2003-12-10)
  • bezsens, pedał nie moze uczyć w szkole ale najbardziej psychicznie zwichnieta osoba z dziedziny nauczania religii wszystko może, nawet molestować dzieci. Trudno sobie wyobrazić wprowadzenie zakazu wykonywania zawodu pedałom - a własciwie czy należałoby ich pchnąć na śmieci, na renty czy do pieca. Prymitywizm autorki wypowiedzi jest oczywisty. Jednocześnie chcę zauważyć że w głównej mierze rodzice są odpowiedzialni za wychowanie a nie szkoła.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    yogi(2003-12-10)
  • homoseksualizm to choroba-zboczenie seksualne - takie samo jak transsexualizm,nekrofilia,zoofilia,pedofilia itp. nie można tego tolerować trzeba to leczyć choćby na siłę a takich ludzi izolować , i nie mówcie mi że to jest normalne a ja jestem głupi bo ręce mi opadną macie sieczkę z mózgu , powiedzcie mi jak ja za 15 lat wytłumaczę swojemu dziecku że ma tatusia i mamusie a nie dwóch tatusiów jak większość dzieci w klasie ? że tatuś nie daje się bawić swoim pisiakiem a innym dzieciom tatusie pozwalają ? itp. jeszcze raz podkreślam- homoseksulaizm to zboczenie i trzeba je leczyć takie jest moje zdanie, nie dajcie sobie robić wody z mózgu , za dużo oglądacie telewizji , za jakiś czas podejdzie do was pedał na dyskotece albo w pubie i natrzaska wam po ryjach za to ze nie chcieliście dać sie poderwać i będzie was w dupy podszczypywał jak wtedy zareagujecie ?? przecież to normalne a pijanemu nie wytłumaczysz normalnie tylko zrobi się agresywny i macie problem. zaczęliście tolerować pedalstwo , zaraz zaczniecie tolerować pedofilię i inne zboczenia. za 5 lat tutaj bedziemy pisać komentarze dlaczego homosexualistom nie pozwolono zaadoptować dziecka , za 10 lat dlaczego pedofil nie może pracować w przedszkolu przecież to normalni ludzie . pozdrawiam normalnych
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    maciek(2003-12-10)
  • ...jestem nauczycielem (spokojnie, bez obaw - hetero...) i mam mieszane uczucia, kiedy słyszę, że ktoś chce mie wyspowiadać z moich preferencji seksualnych, z tego w co wierzę, kogo lubię a kogo nie. Niby dlaczego nie zastosować takiej selekcji (segregacji ?) w innych zawodach (policjant w makijażu albo urzędnik państwowy przechadzający się w czarnej mini też mogą budzić zgorszenie). Nie zawsze 'inny' znaczy zły. Chociaż w naszym kraju...
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    milion ?(2003-12-10)
  • Maciek, wyraziłeś to zbyt emocjonalnie, ale generalnie masz rację. Wprawdzie homoseksualizm to nie zboczenie, a inność spowodowana inną budową mózgu, ale nie zmienia to faktu że tacy ludzie nie powinni uczyć w szkole i nie ma to nicwspólnego z dyskryminacją. Podobnie jest np. z niedowidzącym który nie może być kierowcą zawodowym, albo z nidosłyszącym którego nikt nie zatrudni w orkiestrze. Dyskryminacją jest natomiast odbieranie Pani Dorocie E. prawa do swobodnego wygłaszania swoich poglądów.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    zenek(2003-12-10)
  • buehehehehe sorry ale nie zauważyłem tematu tej informacji :))))))))) kto w portElu jest taki głupi ? co postawa nacjonalistyczna ma wspólnego z tępieniem zboczeń ? definicje z Encyklopedii PWN : 1.NACJONALIZM, postawy i ideologie uwydatniające szczególne znaczenie przynależności do narodu oraz nadrzędność interesu narodowego w stosunku do interesu innych grup społecznych 2.HOMOSEKSUALIZM, inwersja seksualna, zaburzenie identyfikacji płciowej, podejmowanie zachowań seksualnych z osobami tej samej płci (przy możliwości swobodnego wyboru partnera) sorry ale nie sądzę aby definicje w Encyklopedii PWN pisali ludzie niedoinformowani , więc homoseksualizm to zboczenie czy nie ? bo w/g encyklopedii to zaburzenie
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2003-12-10)
  • A co powiecie na to ze homoseksualista bedacy w ukryciu cale zycie sie maskuje.Ma tkz żonę,dzieci,jest nauczycielem i nikt o niczym nie wie? A poza szkola jak najbardziej spotyka sie z mezczyznami,,,mozemy to zaakceptowac bo nie jestesmy tego swiadomi.Ma dobra opinie ,nieposzlakowana przeszlosc wybitne osoagniecia w nauce z dziecmi itp itd...Wszystko jest cacy dopoki nie mamy swiadomosci ze jest homoseksualny.Wystarczy nawet plotka na hetero ze jest homo i juz lawina nieszczesc sie pojawia.Chore to mają mozgi tkz.normalni ludzie ktorzy sie za takowych uwazaja a wszelka innosc ich irytuje i pograza w depresji.Sredeniowiecze sie skonczylo a wiara tylko maci i miesza w glowach ludziom tkz.fanatykom.Kochaj blizniego swego jak siebie samego...Nie bede tu umoralnial nikogo i nie bede przekonywal ze innosc nie oznacza kogos gorszego bo wolalbym miec sasiada homo z wyksztalceniem spokojnego milego niz prawdziwego mezczyzne wiecznie nachlanego,bijacego awanturujacego sie...itp itd.Najbardziej irytuje mnie agresja i napastliwosc tych wlasnie ,,normalnych"...czyżby?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    zaintrygowany(2003-12-10)
  • przepraszam nie podpisałem się ten wpis powyżej jest mój
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    maciek(2003-12-10)
  • Yogi, Ty masz chyba problem! P. Dorota nie powiedziała, że pedały nie mogą uczyć w szkole, ale zdeklarowani , powtarzam ZDEKLAROWANI homoseksualiści, którzy otwarcie krytykują małżeństwo jako związek mężczyzny i kobiety! Wiem, bo czytałam tą wypowiedź dla wspomnianego "Naszego Dziennika"!!!! Człeniu, następnym razem trochę się orientuj, a nie widząc to co chciałbyś widzieć,rzucasz sie, w tym wypadku, na P. Dorotę, ktora jest osobą bardzo mądrą i zapewniam Cię wie co mówi!!!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    to_ja(2003-12-10)
  • Maciek nic nie musisz tlumaczyc pary homoseksualne nie moga miec dzieci i nigdy ich nie beda miec...Śpij spokojnie w naszej kochanej Polsce nigdy to nie nastapi...A biologia uczy tak a nie inaczej i nigdy inaczej nie nauczala wyslij dziecko do szkoly to mu wyjasnia skad sie biora dzieci a jak jestes taki niepewny zeby wytlumaczyc swojemu dziecku skad sie wzielo to wybacz...ale masz juz chyba wode z mózgu...
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    zaintrygowany(2003-12-10)
  • zaintrygowany piszesz jakby wszystkie pedały były wspaniałe i sympatyczne wzór człowieka a hetero to podłe świnie chamy i zacofani ludzie , masz juz sieczkę i tego się boję najbardziej żeby pedalstwo nie stało się normą społeczną a hetero odmiennoscią . może jestem nietolerancyjny , zacofany itp. ale jestem dumny z tego że jestem normalny choć z tzw. ciemnogrodu i nie dam sobie wpajać odmiennych norm moralnych. zaczniemy to tolerować to nasze dzieci bedą uważały to za normalne zachowanie , co ja gadam już tak jest. TRAGEDIA !!! ps. nie jestem fanatykiem choć czytając siebie sam tak myślę :-)))) jakbym należał do LPR hehe ale to są odczucia normalnego 27-latka z ciemnogrodu
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    maciek(2003-12-10)
Reklama

To kupisz w pasażu portElu

Polar z haftem
Naszywka GODŁO
Naszywka HERB ELBLĄGA
Torba z nadrukiem elbląskiej Starówki