Niedziela 23-09-2018, imieniny Bogusława, Tekli. Pierwszy dzień jesieni

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

Katedra widziana od drugiej strony rzeki Elbląg Katedra widziana od drugiej strony rzeki Elbląg

(Nie)sportowe emocje

Elbląg, (Nie)sportowe emocje fot. Anna Dembińska
Rek

- Mieliśmy jako region, ale i cała północna Polska, szansę ściągnąć tysiące kibiców z Anglii, Belgii, Szwajcarii do nas. Przedstawić ofertę hoteli, nasze zabytki i atrakcje, budować rozpoznawalność i markę regionu. To zostało niewykorzystane - wskazują politycy Platformy Obywatelskiej i kierują pretensje do ekipy rządzącej.

Platforma Obywatelska wylicza: na trybunach stadionu w Kaliningradzie mecze obejrzy łącznie ok. 140 tys. osób. Dużo drużyn europejskich (jeszcze Chorwaci i Serbowie), taki hit, jak Anglia-Belgia. I co?
     - Mistrzostwa świata się rozpoczęły, pierwszy mecz w Kaliningradzie był, ruch na granicy między Polską a obwodem kaliningradzkim się zwiększył, ale kibice do nas nie przyjechali, choć mogli - mówi Jacek, Protas, poseł Platformy Obywatelskiej. - Niestety, żadnej promocji w tych krajach, które grają w Kaliningradzie, nie było. To jest wielki żal i pretensja do władz krajowych, do Ministerstwa Sportu i Turystyki, do Polskiej Organizacji Turystycznej. Wielokrotnie prosiliśmy, składaliśmy interpelacje - pierwszą interpelację w tej sprawie skierowałem już 9 czerwca 2016 r, a kolejne: w styczniu 2017 r., grudniu 2017 r. i w kwietniu 2018 r. Widać więc, że już 2 lata temu zaczęliśmy zabiegać, żeby promocję przedstawić. Przez ten czas ani nie stworzono spójnej kampanii promocyjnej Polski podczas Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej Rosja 2018 ani nie zabezpieczono porządnych środków na ten cel, ani nawet nie zaoferowano finansowego wsparcia  dla regionu - który sam w sobie nie dysponuje takimi środkami i doświadczeniem aby prowadzić tego typu międzynarodową promocję. Niestety, zabiegaliśmy bezskutecznie i dlatego Warmia i Mazury na bliskości mistrzostw świata niewiele skorzysta - podsumował poseł Jacek Prota. - Ta sytuacja pokazuje  stosunek tego rządu do naszego regionu, terenów przygranicznych i ogólnie współpracy z obwodem kaliningradzkim.

A
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem

To kupisz w pasażu portElu