UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • To może niech pan administrator pofatyguje się od czasu do czasu i zobaczy, czy np. wieszaczki na ręczniki są całe. Kolejny miesiąc nie ma gdzie powiesić ręcznika w kabinie męskich natrysków.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    28
    3
    jan-adolf(2017-05-15)
  • @jan-adolf - Wczoraj zgłosiłem ten urwany haczyk pani, która sprzedaje bilety. Powiedziała, że konserwator może naprawić tylko jak dostanie zlecenie od kierownika. Tam stale coś nie działa a kierownik ma daleko i głęboko to jaki jest stan techniczny, mam wrażenie, że w ogóle nie pojawia się na basenie, nie mówiąc o sprawdzaniu czegokolwiek. Nie ma się co łudzić, komentarzy na swój temat też nie czytają.
Reklama