UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Obowiązkiem przewoźnika jest zapewnienie ciągłości sprzedaży biletów w tradycyjny sposób tj. przez najzwyklejsze kasy. Nie można tłumaczyć się tym, że ustawiono biletomaty lub tym, że istnieją możliwości zakupu przez internet lub komórko-smartfony. Przewoźnik w normalnie funkcjonującym państwie zostałby za to ukarany i to nie małą karą. Coś tu jest nie tak, bo również na innych stacjach kolejowych istnieje podobny problem, przykładowo w Gdańsku Oliwie. Wszystkim tym co naśmiewają się z osób nie mogących posługiwać się przy zakupach biletów biletomatem, smartfonem lub w internecie życzę dużo zdrowia i gratuluję im ich wspaniałego samopoczucia.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    15
    2
    klejentyk(2019-07-10)
  • Prawda, niektórzy co cały świat mają w smartfonach, opowiadają tu jakieś dyrdymały.
Reklama