UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • chyba tych leniwych!
  • Szkoła jest dla uczniów nie nauczycieli....
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    8
    14
    dzieckooo(2015-09-15)
  • a co bez nauczycieli jest ta szkoła
  • jestem nauczycielem, i też uważam, że jesteśmy by służyć młodym, uczyć. .. ten zawód to misja, i dlatego nie godzę się z tym co teraz się dzieje w naszym mieście odnośnie oświaty!!!!! wszystko zabrali, zajęcia dodatkowe, terapie pedagogiczne, zajęcia rewalidacyjne, zajęcia socjoterapeutyczne, których tak bardzo niektóre dzieciaki potrzebują, nawet światło karzą na orlikach wyłączać. .. .śmiechu warte, dajcie nam pracować, dajcie się dzieciom normalnie uczyć!!!! zacznijcie oszczędzanie od siebie, nie niszczcie szkół, o poranionym pomyśle o połączeniu LO IV, LO V, sp 23 i gim 5 nie wspomnę, bo tego nie da się nawet skomentować. .. .
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    12
    1
    nauczycielZpasją(2015-09-16)
  • nauczyciel z pasją uczy i prowadzi dodatkowe zajęcia nie dla kasy, ale dla pasji.
  • I do garnka wsadzi pasję i nakarmi własne dzieci. Pasja jak najbardziej, ale za darmo to dziś tylko w mordę można dostać.
  • ja bym ci nie dała w m. .. .
  • ja bym ci nie dała w m. .. .za darmo
  • sp23 to zal nie szkola. .. liczy sie poziom i wiedza nauczycieli i podejscie - pasje to oni maja do kawy na przerwie