UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Przciez to jest bariera do pokonania. Osoba na wózku czy człowiek o lasce ma nie lada wyzwanie przed soba. Naprawdę nie rozumiesz o co chodzi? Po to mial być ten tunel. Tunelu nie ma podniósł się szum, a Wróblewski próbuje ratować d.. Opowieścią o winadach.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    7
    5
    Obserwator(2018-10-04)
  • Poniewaz mieszkam przy wiadukcie 70 lat stwirdzam ze mozna przechodzic przez przejazd pieszo,z zachowaniem ostroznosci: szlabany,barierki przez tory, tak jak przechodzilo Sie od wiekow,o ile pamiec mnie nie myli,przez ten czas nikt tu nie stracil zycia,przeciez mowilo Sie ze do czasu ukonczenia wiaduktu nie rozpocznie Sie robot zwiazanych z tunelem,by nie wprowadzac burdelu w komunikacji przez tory..Po zakonczeniu robot zwiazanych z wiaduktem mozna przystapic do tunelu DLA pieszych.Mysle ,ze predzej czy pozniej inwestor z wykonawca dogada Sie co do ceny za usluge.I dobrze jest,wyobraziacze sobie bezwietrzny letni dzien I korek do Grunwaldzkiel I ropniaki przejezdzajace przez przejazd na jedynce ? I ten smrod niedopalonego oleju gdzie ten olej jest wielokrotnie bardziej trujacy niz spalona benzyna W sumie nie wazne czy ten wiadukt powstal za czasow Wrobla czy Wilma wazne ze on jest Garbusiarz cyklista Pozdro.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1
    0
    Zbyszek1(2018-10-06)
Reklama