UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Do "gość " rozwój umysłowy na której klasie szkoły podstawowej został u Ciebie zakończony? Porównanie portu w Elblagi do portu w Dusiburgu świadczy tylko o braku wiedzy i spranym mózgu przez TVP. Dusiburg jest portem rzecznym w najbardziej rozwiniętym przemysłowo rejonem w Niemczech! Do tego rzeką Ren wykonuje sie olbrzymia ilość transportów wodnych - porownaj z naszą Wisłą. Przez tamto miasto przebiega 6 autostrad mają kilka dużych dworców- jak na tym tle wygląda Elbląg ? W jaki sposób towary maja zostać transportowe od nas dalej w Polskę? Port w Elblągu nie ma możliwości by sie naturalnie rozwinąć bo nie ma takiego zapotrzebowania i nie bedzie. Zarządca moze sobie pier**** o tym ze ile to więcej towarów i statków obsłuży, każdy przedsiębiorca by sie cieszył jak mu Panstwo obieca że mu dofinansuja mld zł - dla niego nie wazne ile wiecej ale wazne ze bedzie wiecej $$$. Moze jeszcze port lotniczy niech wybuduja w Elblągu dla większego rozwoju regionu ? Za ye pieniądze lepsze byloby wyremontowanie gminnych dróg i mostów.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    9
    Patryk12340987(2019-02-20)
  • Patryk12340987 jak będzie pewne wyjście na Bałtyk, to przyjdą nowe inwestycje, nowe zakłady pracy, być może pojawią się stałe rejsy wycieczkowe do Trójmiasta, albo do Republik Bałtyckich czy na Bornholm, jak będą mogły tu przypływać jednostki z innych krajów niż tylko z Polski i Rosji to będzie większy ruch w porcie i większe zyski z opłat, a Starówka i lokale gastronomiczne tam usytuowane ożyją. Będzie można transportować więcej i taniej ponadgabarytów, przecież takich wyrobów nie przewiezie się S7. A terminal kolejowy w Braniewie co roku zwiększa przeładunki tylko za zeszły rok to ponad 37 tys. kontenerów, jakby to połączyć sprawnym transporterm kolejowym do portu w Elblągu, to już wzrosłyby znacząco możliwości transportu, coraz więcej kontenerów slą tam Chiny. A towary dalej będą mogły być transportowane S7, która biegnie aż na południe Polski- proste. Wystarczą przeładunki rzędu 2-3 mln ton za 20-30 lat i już będzie duży rozwój. Proste. Będzie więcej turystów z innych krajów UE, będą mogli płynąć Kanałem Elbląskim, aż do Ostródy i Jezioraka w Iławie. A co powiesz Patryk o ponadgabarytach i zakładach nad rzeką, a transport zboża do Elwlewatoru to co? Możliwości rozwoju są duże. Rzeczna stocznia remontowa też odżyje.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    10
    1
    Gienek (2019-02-20)
  • Schowaj swoje operaty do swojego WC. Mądrala i malkontent. Specjalista, krytyk od wszystkiego. Bełkot jakich mało.... Myślisz, że komuś imponujesz? Co to konkurs na dowalanie drugiemu człowiekowi który uważa inaczej. Możesz się spierać ale szanuj innych!
  • @Gienek - jasne, i jeszcze nie zapomnij o amerykańskich wycieczkowcach, titaniki będą tu stadami pływać po tym torze wodnym. Puknij się (jeśli masz w co)
  • @Gienek - a ile my tego zboża przejemy??? ponagabarytowe to jest bezpodstawne zaufanie do oszustów z pis, jeszcze dwie wieże przy przekopie wybudują, hotele dla milionów obcokrajowców. .. ech, marzyciel za dychę
  • Masz rację, że nie można porównywać Duisburga do Elbląga, i Renu do Wisły a tym bardziej do rzeki Elbląg. Ale już później nie masz racji, dużo firm korzysta z portu i czeka na przekop jak na zbawienie. Przekop, Pogłębienie toru wodnego, i likwidacji mostu pontonowego w Nowakowie.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    1
    Joshua(2019-02-21)
Reklama