UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Patryk a wiesz co jak się da to można zrobić nawet NY. Najlepiej powiedzieć, że nic się nie da, nic nie można, nie opłaca się. A tak poważnie to jasno napisałem, że przeładunki w porcie się rozwijały do momentu wprowadzenia 3 letniej blokady przez Rosję. Dane są dostępne na stronie portu. Przełdunki spadły z kilkuset tysięcy ton rocznie do zera prawie to samo z ruchem pasażerskim. Sama Żegluga Gdańska i port rocznie tracili 2 milony 750 tys zł na pasażerach i opłatach portowych, a gdzie straty za przeładunki. Przecież w porcie miało być wożone i składowane kruszywo na budowę Autostrady A1 i to są fakty, a blokada to uniemożliwiła.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    7
    1
    Gienek (2019-02-20)
  • Jest takie powiedzenie , z g*wna bata nie ukrecisz " albo " i w Paryżu nie zrobią z g*wna ryżu " . To samo tyczy sie portu w Elblagu. Powiedz mi co dokladnie jest w planach , co ma byc transportowane w takich ilosciach ze bedzie sie oplacac wlozyc miliardy w rozwój portu i przekop? Materiały bud. , wegiel ? Przeciez to juz jest. Turystyka ? Niech wzrosnie dwukrotnie, bedzie to stan z 2005 roku wtedy port tylu przyjął co sie zmienilo ze teraz nie przyjmie ? Moze dlatego ze nabrzeże turystyczne ma tylko 300 m ???Jak towar ma byc dostarczany do Elblaga i odbierany z naszego miasta ? Koleją? Port ma dostep do transportu kolejowego,a towar wysadzaja na ,,rampie " kolo jednostki wojskowej na mazurskiej i dalej na tiry i do portu. Gdzie tu logika ? Jesli Cie stac to inwestuj.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    7
    8
    Patryk12340987(2019-02-20)
Reklama