UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • No właśnie, jachty. Nie żaden ruch handlowy, który nam zatrzymano
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3
    3
    woycek(2019-10-08)
  • Jak miał być ruch handlowy, jak wprowadzono blokadę to nie pływali ruch handlowy był przed blokadą MV Tanais pływał i MV Barbara z ładunkami, a jak wprowadzono blokadę to już nie pływali, bo nie mogli rozumiesz?
  • Poza tym każdy nawet 1 jacht przynosi dochody dla portu w Elblągu czy innym na Zalewie, bo to są opłaty, za dobę cumowania jest 15 zł, a za miesiąc 200, w Trójmieście opłaty w marinach to są 3-4 razy wyższe za jacht 9 metrowy jak u nas, bo tam jest od 40- do ponad 60 zł podczas gdy u nas jest to 15 zł, a jak jacht ma już powyżej 9 metrów to różnica na korzyść Elbląga robi się jeszcze większa- tam w Trójmieście niektóre mariny przyjmują jachty max do długości 25 m, jak taki jacht za dobę cumowania musiałby tam zapłacić ok 150 zł a w Elblągu kilka razy taniej, to już są duże pieniądze, jak ktoś zimuje jacht przez 4-5 miesięcy, No i po przekopie będą tu pływać.
Reklama