UWAGA!

ZKM dostosuje się do PKP

Zarząd Komunikacji Miejskiej informuje, że - z uwagi na brak możliwości wcześniejszego zapoznania się z nowym rozkładem jazdy PKP - analizuje obecnie warianty dostosowania rozkładu jazdy komunikacji miejskiej tak, aby zapewnić dojazd do dworca PKP, zwłaszcza w godzinach porannych.

Ewentualne zmiany zostaną wprowadzone w najbliższym możliwym terminie.
      
Michał Górecki, Zarząd Komunikacji Miejskiej w Elblągu

Najnowsze artykuły w dziale Wiadomości

Artykuły powiązane tematycznie

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Przebudowa placu dworcowego BYŁA doskonała okazją do stworzenia w tym miejscu węzła komunikacji miejskiej, który pozwoliłby na racjonalne wykorzystanie wszystkich linii autobusowych i tramwajowych do połączenia miasta z dworcem. Jest bowiem taka sytuacja, że podrózny chcacy z dworca dostac się na Płk Dąbka i do północnych dzielnic ma do wyboru: 1.autobus 9 i 7 z pętli ukrytej za pawilonem, 2.autobus 8 z przystanku na Grunwaldzkiej obok Mc Donalda, autobus 11 z przystanku po drugiej stronie Grunwaldzkiej albo tramwaje, do których także musi przebyc kawał drogi. Do tego po Grunwaldzkiej jezdzi kuriozalny autobus 31,który od ul. Mickiewicza aż do Grottgera nie ma żadnego przystanku. Gdyby zamiast w poprzek placu stawiac skądinąd ładny i potrzebny obiekt handlowy, połączono ul Lotniczą z ul. Żeromskiego, WSZYSTKIE TE AUTOBUSY A MOŻE I TRAMWAJE ODJEŻDŻAŁYBY Z JEDNEGO PRZYSTANKU WPROST PRZED SAMYM DWORCEM. Plac Dworcowy jest obecnie na pewno efektowny ale na pewno też niefunkcjonalny. Kłania się estetyzacja bez rozeznania prawdziwych potrzeb mieszkańców, charakterystyczna w ostatnich latach i widoczna nie tylko w tym miejscu. (jbc58)
  • Tylko proszę uwzględnić czas na zakup biletów !!
  • "tramwaje, do których także musi przebyc kawał drogi. " Bez przesady:) A poza tym. .. na Płk. Dąbka jeździ z dworca prawie wszystko. .. ale może ktoś pomyślalby o innych częściach miasta??? może ZKM pomyślałby w końcu ze z zatorza na zawade w niedziele nie można dojechac. .. niczym:) nad jar 13nastką. .. raz na 2 godziny:) albo, że ludzie za kanałem codziennie są skazani na piesze wędrówki bo kochane ZKM nie oferuje nic ciekawego. .. zainteresujcie sie czym pożytecznym. .. no a przy okazji. .. nowy dworzec na serio jest nieużyteczny:) pozdrawiam:)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Sportowiec(2010-12-13)
  • Przebudowa placu dworcowego wpisała się w ogólnopolski trend odpychania potencjalnego pasażera od komunikacji zbiorowej. Tak jest nie tylko w Elblągu. Te ukryte przystanki autobusowe, te tramwaje odjeżdżające gdzieś spod horyzontu. Także ten całkowity brak odpowiedzialności urzędników decydujących o tego typu komunikacji. To wszystko ma na celu w dalszej perspektywie likwidację transportu miejskiego. I do tego dochodzący do władzy w wyniku wyborów ludzie. Już starożytni Grecy wiedzieli, że system polityczny przez nich wynaleziony, czyli demokracja, nie jest idealny. Vide radny Jerzy W. oraz obecny prezydent miasta Grzegorz N. Zaprawdę mówię Wam: oni doprowadża nasze miasto do ruiny. Abym był złym prorokiem.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Wacław Burzyński(2010-12-13)
  • Zgadzam się, z oceną przebudowy placu dworcowego, kosztowny, ale nie funkcjonalny. 1/ powinien tam obowiazywać, jak poprzednio jeden kierunek ruchu, ale oczywiscie urzednicy Zarzadu Drog nie posiadajacy prawa jazdy wprowadzili dwukierunkowy na za waskich pasach ruchu. 2/juz teraz czesto brak jest miejsc do parkowania, choć obok bezsensownie duzy plac z lawkami i latarniami. 3/ brak posterunku policji na dworcach / byl tam od 1945 roku / 4/obok pieknie odremontowanego budynku po przychodni kolejowej / obecnie firma ubezpieczeniowa / i poczty kolejowej, powstał ochydny punkt skupu zlomu, chyba nietrudno stwierdzić, kto z pracowników Sloniny wydal zgodę na jego powstanie, tylko nie wiemy za ile?
  • Dopuki znajomy Słoniny (bylego prezydenta Elblaga ) będzie rządził w ZKM (Pan Kant-ypowicz), doputy nic w ZKM sie nire zmieni. Brak u nich logistyka. W innych miastach tramwaje jeżdzą w centruma autobusy dojeżdząją na obrzeża, tam gdzie tramwaj nie dojedzie. A u nas ?u nas wszystko jedzie (wszystkie autobusy ) jada przez Płk. Dąbka, 12go-Lutego, a"za chwilę " jeszcze wpieprzą tramwaj, wtedy tosię autobusy z tramwajami beda dublowały. A inne częsci Elbląga ?ZKM uważa, że tam. .. nic nie musi jezdzić ani autobus, ani tramwaj. Grunt bt kolega Sloniny miał pracę.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    ZŁOMEK(2010-12-13)
  • ZLOMEK brawa dla tego pana!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Sportowiec(2010-12-13)
  • Ale mi łaska. .. już na ich zakichanym, moderowanym, forum dawno ludzie pisali, że autobusy są zupełnie nie przystosowane do pkp, ale mieli to przez kilka miesięcy w wielkim poważaniu a teraz. .. .wielkie dostosowanie autobusów.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    zkmipkp(2010-12-14)
  • Proszę Komunikację Miejską o dopasowanie tramwajów jadących w kierunku Politechniki do pociagu powracajacego z Olsztyna o 17/39.Wiadomo już, ze ten pociag będzie się spóźniał. Po 12 godzinach bycia poza domem oczekiwanie na komunikację miejską też czasem bywa koszmarem. Dziękuję.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    wdzięczna pasażerka ZKM(2010-12-14)
  • Twór jakim jest ZKM jest po prostu chory. To wszystko powinno być pogonione na 4 strony świata. Powinna powstać jedna firma komunikacyjna podległa bezpośrednio miastu. Do kierowania tym wszystkim (bilety rozkłady jazdy nadzór ruchu) wystarczy kilka osób. Teraz robi to kilkadziesiąt osób. Od kilkunastu lat jak istnieje ZKM rozkłady jazdy są idiotyczne. Z pętli na Dębicy autobusy odjeżdżają prawie jednocześnie a pózniej nie jedzie nic. 12 i 7 jadą jednocześnie od Rycerskiej do Ogólnej. Ul. Sadowa (wielka dzielnica) od zakończenia wojny nie ma połączenia z miastem. Mieszkańcy muszą śmigać pieszo kawał drogi do przystanków. Za kanałem mieszkańcy tej dzielnicy faktycznie mają problem z dostaniem się do centrum. Zatorze? totalna porażka. Przedłużyli kursowanie linii 13 kosztem przerwy dla kierowców. Prowadzenie autobusu w ruchu miejskim wbrew pozorom jet trudne i przerwa na pętli pozwala na chwilę relaksu naprawdę nieraz bardzo potrzebną. Autobusy w sobotę i w niedzielę rano i w godzinach wieczornych kiedy w mieście nie ma na ulicach żywego ducha muszą jezdzić jak w godzinach dziennych. Czyli wlec się 17,4 km/h. A tu nagle chcą dostosować rozkłady do PKP? Wiem że tym wpisem nic nie wskóram bo urzędnik ma rację a nie jakiś tam kierowca. Zza biurkaświat wygląda inaczej niż w rzeczywistości ale na urzędasów nic nie działa. Oni są mądrzejsi. POGONIĆ TO TOWARZYSTWO !!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    kierowca jednej ze spółek(2010-12-14)
  • O autobusie linii 13 można by napisać oddzielny artykuł. Żółw czasami jest szybszy. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Andrzejjj(2010-12-14)
  • a czy kiedykolwiek PKP dostosuje rozkład do potrzeb pasażerów, których w części można nazwać byłymi pasażerami z uwagi na przesunięcie odjazdu kolejki do 3miasta z 5.18 na 5.54?
Reklama