Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Niedziela 04-12-2016, imieniny Barbary, Jana
 
Rek

UWAGA!

Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Gospodarka

Społeczeństwo

Kultura

Sport

Na uczelniach

Zbrodnia i kara

Prasówka

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Dawny Elbląg

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

Passat pędzi na granicę Passat pędzi na granicę

Trzynastoletnie kłamczuchy

18 lutego trzynastoletnia dziewczynka wróciła z płaczem do domu i powiedziała matce, że na ul. Żeromskiego trzy dziewczyny napadły na nią i jej koleżankę i ukradły jej telefon komórkowy.

Okazało się, że dwie trzynastolatki wspólnie wymyśliły tę historię oraz ustaliły zeznania, bo jedna z nich bała się poinformować mamę o stracie telefonu komórkowego. Oto historia: Do „okradzionej” i jej koleżanki na ul. Żeromskiego podeszły trzy dziewczyny. Trzymając ją za ręce, wyjęły z jej kieszeni telefon. Druga z dziewczynek została pobita (aby być bardziej wiarygodna, nabiła sobie nawet siniaka na policzku).
     Po wysłuchaniu takiej opowieści matka nastolatki zdecydowała się powiadomić o rozboju policję. Przyjęto zgłoszenie, następnie przesłuchano dziewczynkę i koleżankę „okradzionej”, ich zeznania były jednak niespójne. Przesłuchiwana kolejny raz „okradziona” z płaczem przyznała się do wymyślenia całej historii. Zrobiła to, bo bała się powiedzieć mamie o stracie telefonu.
     - Niewykluczone, że w stosunku do obu panienek zostanie skierowany wniosek do Sądu Rodzinnego i Nieletnich – mówi rzecznik KMP w Elblągu Jakub Sawicki.
     

PD
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • bo fantazja, fantazja , bo fantazja jest od tego aby bawić sie na całego.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    ajpiznaneredakcji(2006-02-24)
  • BadMan Dajcie "panienkom" spokój, nie macie poważniejszych spraw? One już pewnie za swoje dostały...
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    BadMan(2006-02-24)
  • cześć BadMan co słychać ? :)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    mariooo(2006-02-24)
  • I tym sposobem policja, sądy i prokuratorzy mają pełne rece roboty. Trzynastolatki do poprawczaka a "łyse pały" zatrzymani za rozboje, nastepnego dnia już są na wolności.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    strażnik_Texasu(2006-02-24)
  • Strażnik coś Ty taki nerwowy.Daj sobie na luz,''masakra"....
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2006-02-24)
  • heh to policja juz nei ma co robic chyba sprawe o takie cos przeciez nic nikomu sie nie stalo zlego przez nie ....powinni se odpuscic
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    john(2006-02-24)
  • i takim właśnie sposobem nasza dzielna policja podbija sobie statystyki, dolożą jeszcze kilkaset nałożonych mandatów za używanie wulgaryzmów i mają wykrywalność na wysokim poziomie.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    podziwiampolicje(2006-02-24)
  • haha .. ta policja jest żałosna.. nudzi im sie..? nie mają ważniejszych spraw na głowie..? bo to jest naprawde śmieszne.. dziewuchy już i tak nieźle oberwały..dajcie dzieciom spokoj..a weźcie sie za prawdziwych przestępców... a nie że człowiek boi się iść ulicą o 23... ale to tylko moje skromne zdanie...=]
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    ditz(2006-02-24)
  • To sa chyba eliminacje do programu "SMIECHU WARTE"
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    (2006-02-24)
  • wogle jakie to jest zryte zeby takie informacje na stronce o miescie zamieszczac to mowi samo za siebie zryty ten elblag a policja do kitu niby tacy swietni ale czym oni sie zajmuja to jest smieszne zeby na stronkach o innyc miastach cos takiego pisalo :/
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    john(2006-02-24)
  • Popieram przedmówców ,czy policja nie ma ciekawszych i bardziej "ambitnych" zajęć tylko gnebić te dzieci. 13-latka nawet nie swiadoma że zrobiła źle , bała sie i nakłamała.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    XYZ(2006-02-24)
  • won
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0 0
    sonar(2006-02-25)
Reklama