Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Sobota 23-09-2017, imieniny Bogusława, Tekli. Pierwszy dzień jesieni
 

UWAGA!

Dlaczego w SAM-ach tworzą się kolejki

Klientów śpieszących się do pracy na godz. 7 denerwuje fakt, że personel sklepu nie ma wiele do roboty (samoobsługa), informował Głos Elbląga z 20 marca 1963 r.

Sklepy samoobsługowe funkcjonują coraz lepiej i ta forma sprzedaży przyjęła się w Elblągu. Rzecz w tym, że czasami zdarzają się korki uniemożliwiające szybkie załatwienie sprawunków.
     Np. w sklepie nabiałowo-piekarniczym MHD Art. Spożywcze przy ul. 1 Maja róg Krótkiej, w godzinach szczytu, tj. od 6 do 6,45 rano, panuje niesamowity tłok przed kasą. Zakupy realizowane są szybko, ale na zapłacenie trzeba czekać bardzo długo, gdyż jedna kasjerka nie może dać sobie rady.
     Klientów śpieszących się do pracy na godz. 7 denerwuje fakt, że pozostały personel sklepu nie mający wiele do roboty (samoobsługa) nie pomaga.
     Czy nie ma na to rady?
     Wystarczyłoby na okres niespełna godziny zatrudnić w kasie jeszcze jedną ekspedientkę i problem byłby rozwiązany ku pełnemu zadowoleniu śpieszących się do pracy klientów.
     
     

oprac. Olaf B.
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
Reklama