Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Środa 07-12-2016, imieniny Ambrożego, Marcina
 
Rek

UWAGA!

Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Gospodarka

Społeczeństwo

Kultura

Sport

Na uczelniach

Zbrodnia i kara

Prasówka

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Dawny Elbląg

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

29 listopada godz. 8.58 Odwilż - chowam narty! 29 listopada godz. 8.58 Odwilż - chowam narty!

Kapryśny automat

Urząd Pocztowy, musi się szybko zdecydować, czy automat telefoniczny na dworcu kolejowym naprawić, czy unieruchomić, informował Dziennik Bałtycki z 24 marca 1954 r.

Automat telefoniczny na dworcu kolejowym w Elblągu jest znany ze swoich kaprysów. Nie każde 50 gr. mu się podoba.
     Sprawdził to na własnej skórze obywatel W. kiedy to 17 bm. dwukrotnie próbował połączyć się z automatu. Mimo że stosował się ściśle do uwag na kartce objaśniającej jak obchodzić się z automatem, automat nie zareagował ani na jedne ani na drugie 50 gr.
     Widocznie nie bardzo go to obchodzi, jak się z nim „obchodzi”. Ale powinno to obchodzić Urząd Pocztowy, który musi się szybko zdecydować, czy automat naprawić, czy unieruchomić.
     

oprac. Olaf B.
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
Reklama