UWAGA!

Obrotnica kolejowa

Przed konfrontacją partyjno-techniczną i partyjno-ekonomiczną koło obrotnicy można było zauważyć rozmaitych „speców”. Zaglądali, mierzyli, badali i na tym się skończyło, informował Dziennik Bałtycki z 9 marca 1955 r.

Przy stalowni w Zakładach Mechanicznych w Elblągu znajduje się obrotnica kolejowa, która wpycha i wyciąga wagony do i ze stalowni. Od pewnego czasu wagony wpycha się za pomocą ciągnika i drąga.
     Spychający wagony znajduje się między wagonem i ciągnikiem i stale czyha nań niebezpieczeństwo (zdarzało się że drąg pod naporem ciągnika pękał).
     W ub. r. jeszcze przed konfrontacją partyjno-techniczną i partyjno-ekonomiczną koło obrotnicy można było zauważyć rozmaitych „speców”. Zaglądali, mierzyli, badali i na tym się skończyło.
     Czy naprawdę nie można zmechanizować obrotnicy, by raz na zawsze zapobiec możliwościom nieszczęśliwego wypadku?
     
oprac. Olaf B.

Najnowsze artykuły w dziale Dawno temu

Artykuły powiązane tematycznie

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem...
Reklama