UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Na to wychodzi ze beda kopac rzeke!!! Takie rzeczy tylko w Polsce !!!
  • Sympatyczny Megalo-City-Manie świdrujący ból w głowie mówi mi ,że za kilka lat kolei nadzalewowej niestety nic nie zostanie. Tak mocno o nią walczą władze Elbląga .Czyli most można oddać na złom., a jeżeli daj Boże kolej by ocalała. To podniesienie mostu kolejowego, nie jest tak koszmarnym kosztem. Dwóch mostów nikt nigdy nie podniesie-to będzie zbyt duży koszt. I już nigdy nie ujrzymy jachtów w centrum miasta jak to się dzieje w cywilizowanych państwach i miastach. Turystyka jachtowa to turystyka ludzi bogatych. No chyba, że w Elblągu nie potrzeba kasy i miejsc pracy, które daje turystyka.. Jakoś nie słyszałem o innych sensownych pomysłach na miejsca pracy w Elblągu po za turystyką. No, może uda się ta bajka o centrum nowych technologii. Czego Elblążanom i sobie życzę. Wracając do mostu. Jeżeli pan prezydent ma tak mało wspólnego z jego budową .To czemu się wszędzie tym chwali. A nie ma czym ! Wyobraź sobie, że jesteś matką z wózkiem lub niepełnosprawnym na wózku albo rowerzystą. Życzę powodzenia w dostaniu się na drugą stronę rzeki. Ponoć mamy 21 wiek. Gospodarz musi myśleć do przodu na wiele lat. Ten prokurator to symbol ,bo w Polsce za brak wizji i myślenie o przyszłości nie daje się wyroków. Zapłacą za to Elblążanie. Po prostu więcej z nas wyjedzie za pracą .
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    PrOwincjusz(2006-04-22)
  • Most kolejowy postawili latach osiemdziesiątych koledzy pana Sloniny z PZPR oni też mieli „wizje rozwoju” Elbląga
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    PrOwincjusz(2006-04-22)
  • a jak budują via baltice tez wbrew przepisom i wszelki standardom, to protestukacy są nazywani ekologami oszołomami, a tu prosze ile sie oszołomów nazbierało
  • Prowincjuszu myslenie naprawde sprawia ci ból. Most kolejowy zostanie bo wagonami dostarcza sie węgiel do elektrowni.Co do chodnika na moście to zgadzam sie ,że jego brak to totalna pomyłka.
  • Straszny ból. Rozmawialem z konstruktorami. Podniesienie tej stalowej konstrukcji nie jest tak strasznym ani zbyt kosztownym procesem. Dwa mosty -nie wykonalne. A propo torów (bocznicy) to ich chyba nie ma po stronie terminalu portowego. Z tego co wiem wegiel z portu wozi sie cieżarowkami.Następny sukces ratusza
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    PrOwincjusz(2006-04-23)
  • PrOwincjuszu - narazie ciężarówkami wozi się węgiel, ponieważ możesz sobie chyba wyobrazić (?), że Zalew Wiślany, Nogat, Elbląska Wisła (Szkarpawa) zawsze zamarzały i nic nie wskazuje na to, że zimą będzie inaczej. Jachty wpływaly i będą wpływać w obręb Starego Miasta (podobnie jak na Motławie w Gdańsku, gdzie przy Wyspie Spichrzów jest spora marina), gdyż maszty zawsze można położyć. Natomiast ciężar życia gospodarczego (i nie tylko) Elbląga przesuwa się w kierunku Modrzewiny, czyli północnej części miasta i lokalizacja terminala (portu) jest jak najbardziej właściwa. Kierunek w stronę jez. Druzno jest przewidziany tylko dla żeglugi turystycznej ze względów oczywistych. Żaden węglowiec nie wpłynie na jez. Druzno, gdzie szlamu jest więcej niż wody, a jest to także ścisły rezerwat. Po drodze w tym kierunku mamy też bardzo niski most kolejowy na linii Elbląg - Malbork.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Wodniak(2006-04-23)
  • Wodniak a TY potrafisz czytac ze zrozumieniem??
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    analityk(2006-04-24)
  • Paranoja mozliwa tylko w Polsce. Budowa nowego mostu (mozna powiedziec tamy) kosztujaca pare milionow zł w celu wydania kolejnych paru milionow na dopasowanie rzeki do tego mostu - mozna zadac pytanie: po co budowac most na pustyni? a no po to zeby podciagnac pod niego rzeke. Widziałem to cudo na własne oczy i szczeka mi opadła nie dosc ze filary mostu sa bardzo blisko siebie i zwykła barka bedzie musiala sie o nie obijac to jeszcze wpływa sie prosto w brzeg. Najbardziej rozbraja mnie decyzja prokuratury ze nie ma winnych wiec pytanie jakie jest uzasadnienie budowy ukosnego mostu??? juz nawet nie to ze zablokował ruch na rzece ale to ze jest ukosny a wiec dłuzszy i kosztowniejszy - masakra!!! Mysle ze uzasadnieniem jest atrakcja turystyczna no bo przeciez w w naszym wojewodztwie mamy juz cud techniki rzecznej - pochylnie, a pomorskie takiego nie ma wiec wymyslili ukosny most - mysle ze ciekawosc turystow polskich a tym bardziej zagranicznych sciagnie rzesze podziwiajacych ta wielka mysl techniczna.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    analityk(2006-04-24)
  • a ja się zapytuję kiedy dokonczą przebudowę wizytówki naszego miasta czyli placu dworcowego, wjazd i wyjazd z niego obok tej różowej rudery na sprzedaż jest fatalny, parking wygląda jak po obstrzale artyleryjskim, no i jeszcze te puste pole wyglada jak lej po bombie, pozostalosc po dawnym budynku. Nie mozna tego rozplantoiwac i drzewek zasadzic? poza tym za duzo asfaltu jest na samym placu, przed wojna bylo tam wiecej zieleni co widac na przedwojennych fotkach.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Zagmen(2006-04-24)
  • Zagmen czlowieku, chcialem juz isc spac po ciezkim prezydenckim dniu, ale musze jeszcze to napisac - len jestes poczytaj plany rozbudowy elblaga, poprzegladaj plany zabudowy! Wszystko jest juz zaplanowane co i jak, ale kasa jeszcze do tego wszystkiego jest potrzebna. Zdradze Ci tylko leniu jeden ze bedzie zachowana linia wiezowcow od Grunwaldzkiej do 1000-lecia. Wiezowce na rogu Hetmanskiej i 100 lecia maja bys spore.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Prezydent(2006-04-26)
  • SOŁTYSO-PREZYDENCIE, chciałeś powiedzieć - "po wieczornym udoju krów".
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    starszy mleczarz(2006-05-02)
Reklama