UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Debaty, pie****enie kopcie a nie to won.
  • Jestem za przekopaniem bo zawszę tam jakieś nowe miejsca pracy by były dla ludzi ale największe statki na zalewie przy 5 metrach głębokości to jakiś żart bo nawet szlaki wodne po burzy piasek zamuli taki jest nasz Zalew Wiślany.
  • Do ostatniego myliśz sie kolego jak nie znasz sprawy to nie zabieraj głosu właśnie tacy mąciciele jak ty hamują przekop od czasu wojny nikt nie pogłębiał toru wodnego i jakoś istnieje pogłębiałem właśnie wyjscie na zalew w Nowej Pasłęce bo już łodzie rybackie nie mogły pływać a toru na razie nikt nie pogłębia jest już płytko ale trzyma się rzeczywiscie po pogłębieniu mogłyby tu wpływać statki o zanurzeniu 4-5 metrów podobna sytuacja jest w Szczecinie też statki wypływają na zalew kanałem przez Trzebież co jakiś czas odmulają z korzyscia dla plaży bo piasek pompowany jest na plażę i tam jest o wiele dalej to 60 kma unas rzut beretem mamy lepsza sytuację niż Szczecin, Elbląg mógłby stać się pełnomorskim portem i nie tylko Elbląg wszystkie miejscowości nadzalewowe to wielka szansa i miejsca pracy
  • Niemiec nie zdążył wybudować portu na sztucznie naniesionym terenie to teraz ekoterroryści będą blokować bo ptaszki się zalęgły, popaprańce przyjęły zniewalającą rozwój "Natura 2000". Najważniejsze że w odpowiednie kieszenie kasa leci za konsultacje i ustalenia.
  • dalej pic na wodę z przekopem
  • Przekopać ekologów albo wysłać ich do szkoły na nauki.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    5
    0
    Basenji(2015-03-10)
  • ludzie tunele pod morzami budują, tunele przez góry, sztuczne wyspy usypują a 40 mln kraj nie może kilometra kanału przekopac, gdyby Prusacy mieli taką sytuację toby dawno kanały były, ale oni mieli Królewiec więc pobudowali tylko kanały pochylnie i śluzy które stoją i funkcjonują do dzis. .. a jesli chodzi o przyrodę to jako przyrodnik ("ekolog") z wykstzalcenia powiem: fakt tereny dla przyrody cenne, szczególnie dla ptactwa legowe ale dla ryb tez, ale kanał naruszy paredziesiat metrów tylko z dziesiatek kilometrów linii brzegowej i nie bedzie oddzialywał na reszte tej linii, tak więc kopać i budować, będą mogły stateczki, żaglówki swobodnie pływać a nie prosić sie ruskim o przepływ
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4
    0
    HunterThompson(2015-03-10)
  • Do przekopu nigdy nie dojdzie. Woj. Pomorskie ze stolicą Gdańsk nigdy nie wyda zgody na przekop i tym samym osłabienie swego portu. Po drugie to Gdańsk jest zarządcą terenów, na którym ma się rzekomo Mierzeję przekopać a nie umierający Elbląg. Elbląg się sprzedał dawno temu i nie ma już nic, Mierzeja, Malbork i inne dochodowe miasta na południowym zachodzie to wszystko poszło. Co zostało? Jegłownik - uśmiech. Nadal nie rozumiecie, że władze Elbląga oddały to miasto na pożarcie już wiele lat temu? Czy mieszkańcy są tak zaślepieni, że wierzą w jakiś przekop? - no nie mogę uwierzyć w głupotę ludzi mających nadzieję na powrót Elbląga do gry ! Jestem elblążaninem i serce mi się kraje nad rozpadem tego miasta, ale już jest pozamiatane - jesteśmy prowincją a prognozy na 2020 mówią wyraźnie, że przegonią nas ludnościowo i gospodarczo takie miasta jak Nowy Dwór Gd. i Malbork. Nikt niczego nie przekopie - przykro mi.
  • to jest temat zastępczy. W samym Elblągu potrzebny jest jakiś temat niepowtarzalny na skalę europejską. Wtedy będzie szansa na rozwój! Na przykład: największa na świecie karuzela. Albo system huśtawek, z których można by było przesiadać się aż do Tolkmicka albo Braniewa. A nie tam jakieś pogłębianie toru wodnego koło Nowakowa.
  • może to być kolejka linowa do Krynicy Morskiej nad Zalewem. Kto jest za?
  • Jeśli powstanie to ten przekop nie powinien być tak całkiem prosty, prostopadły do Mierzei. Trzeba pamiętać o sztormach, które w Zatoce Gdańskiej są silniejsze, a fale morskie dużo wyższe. Końcówka tego przekopu od strony Zatoki Gdańskiej powinna być skręcona w stronę zachodnią. Taki zyg-zag. A z tamtej strony jeszcze falochron. To by ograniczało niszczycielską siłę fal.
  • Aby nie było problemu z ekologami i mieszkańcami wystarczy zrobić przekop za Krynicą lub Piaskami. Proste?
Reklama