UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Elbląg, aby sfinasować takie plany musiałby odtworzyć przemysł na pozionie z II połowy lat osiemdziesiątych, tj. zatrudnienie na poziomie około 11-15 tysięcy ludzi, aby część PIT-u pozostająca na miejscu wynosiła około 180- 200 mln zł (koszt przedsięwzięcia w większości skredytowany), rozłożona na około 15-18 lat; no i zapewnić jakiś minimalny zysk z inwestycji.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    hedonis(2010-12-24)
  • A ja chce lotnisko pasazerskie. Utwardzic to trawiaste, by mogly lądowac i startowac we wszystkie strony świata Boeingi 767,Antonowy transportowe, tutki, czasem jakis F-18,moze prom kosmiczny?Wiecie, ze poczta, paczki, listy 'latają'z Elbląga samolotem?Juz nie dziadowską koleją. Koszt ten sam. Skąd wiem?Wysylalem paczke do Krakowa, poleciała samolotem, a wiec mozna?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    florek jedzący parówkę(2010-12-24)
  • Ja proponuje stworzyc dzial na Portelu, ,fantastyczno-naukowy-fikcyjny'' i tam kazdy madry moglby przedstawiac swoje rewelacje. Sposob jest jeden. Pakuje walizki z tego grajdola. Wyjezdzam do pracy do cywilizowanego kraju, miasta i mam juz wszystko pod reka bez tego, ,pustego gadania''. .. Jesli nie moga te rewelacje dotrzec do mnie to ja docieram do nich. .. I tym sposobem tysiace mlodych ludzi wyjechalo a fikcje pozostawiam dla tych ktorzy kochaja ten grajdol jakim jest Elblag
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Colargol(2010-12-24)
  • Pomysł autora technicznie jest możliwy jednak obecnie nie ma żadnego sensu jego realizacji! Nie ma kogo i po co wozić na tej trasie!!! Jakby Nowaczyk go zrealizował topiąc w niego kilkadziesiąt baniek to by na nim psy wieszali tak jak na Słoninie za Modrzewinę; ) Na razie priorytety komunikacyjne Elbląga to obwodnica wschodnia oraz południowa z wiaduktem na Zatorze w ciągu ulicy Dojazdowej; )
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    znafca(2010-12-24)
  • Akurat Modrzewina to dobry pomysł. Inwestorzy przecież w sekundę się nie zwalą na nią, a bez infrastruktury i tak by nikt nie przyszedł. Jak chce się coś zrobić trzeba najpierw przygotować teren. A Pan znafca widzę chce by w Elblągu nic nie było robione. Chodzi oczywiście o zakłady pracy. Obecnie jest duża konkurencja w Polsce i trzeba najpierw przygotować tak naprawdę atrakcyjny teren pod przyszłych inwestorów by ich ściągnąć - nie odwrotnie. A oprócz istnienia na Modrzewinie części strefy ekonomicznej powstają instytuty badawcze, drogi i media. Już niedługo meblarze nie będą jeździli do Poznania do Instytutu bo filia powstaje na Modrzewinie. To tylko przykład, bo tych instytutów będzie kilka. Niektóre instytuty jak Informatyczny własne podległe PWSZ inne jak drzewny to filie. To na temat Modrzewiny. Z linią kolejową się zgadzam i o tym pisałem. Zanim nie rozbudują się po części tereny, którymi miałaby taka kolej przebiegać jedyny sens to kolej nadzalewowa.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    KrzysztofNiedźwiecki(2010-12-24)
  • A po co nam metro na szerokim torze. Od razu zbudować kosmodrom i uruchomić codzienne połączenia na Księżyc i na Marsa. Tam są miejsca pracy i to właśnie tam powinniśmy skierować swój wzrok. Ci co nie chcą pracy na Marsie czy Księżycu, sami eliminują się na margines życia społecznego. Niech żyje szeroki tor z Gronowa Elbląskiego do Suchacza przez Grottgera i Zawadę. NIECH ŻYJE! NIECH ŻYJE! NIECH ŻYJE! I będzie ono wozić takich pacjentów, jak autor tego artykułu.
  • zmienic nazwę z niepoważnej - metro, na kazdą inną np. kolej miedzydzielnicowa i do roboty, bo jest to sensowny i przyszlościowy pomysł.
  • Obwodnica wschodnia, ale jaka trasą, bo na pewno nie ludziom pod oknami na ul. chrobrego, osiedlu przy mlynie, św. Floriana i Wyzynnej, nie kosztem setek ogrodów dzialkowych, i przy samym domu starców i metr od hospicjum.
  • Zgadzam się z przedmówcą. Naturalnym fragmentem tej Obwodnicy powinien być wlaśnie budowany odcinek łączący Marymoncką z Chrobrego i dalej obok Gory Chrobrego, ulicą Wschodnią do Łęczyckiej i dalej poprzez dawny poligon do węzła Wschód, lub oszczednościowa wersja, tylko do Łęczyckiej.
  • Bez sensu to tzw gdybanie i tyle. Autor niedouczony proponuje częściej korzystać z Głowy i Gogle
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Wk...ny(2010-12-27)
  • CD > Metro jako takie to nie dla naszego biednego miasta. Miastowy fundusz robi bokami heh i nie ta skala. Metra robione są dla miast z minimum 400 tys mieszkańców bo to się już opłaca. A dla mieściny jak nasze Elbingowo to jest nierealne. 3 miasto nie ma metra a wioska Elbląg by miała ha ha ha.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Wk...ny(2010-12-27)
  • HERO gdzieś tam wyżej bzdyczy na pojazdy szynowe, a jest to najszybszy i najpewniejszy środek lokomocji w miastach, szczególnie na torowiskach wydzielonych, co się w Elblągu udało. I NIE SMRODZĄ. Mogą często jeździć, bo mało energii zużywają, więc po co stać na pętlach?? 7-ka to jest zero w stosunku do szybkiej kolei, która powinna łączyć Elbląg (docelowo Królewiec, tak, tak, w końcu wróci Hanza, to kwestia czasu) z Trójmiastem. 20 min jazdy, odjazdy co 1/2 godziny. jw.
Reklama