UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Hero== masz rację a jak nie będą podjęte te działania to PROKURATURA DO DZIEŁA
  • Rosjanie przygotowują się do budowy głębokowodnego portu w obwodzie kaliningradzkim Dodano 4.3.2011 Władze Obwodu Kaliningradzkiego prowadzą rozmowy z nieujawnionym jeszcze inwestorem w sprawie budowy głębokowodnego portu w okolicach miejscowości Balga nad Zalewem Wiślanym. Jak zapowiadają miejscowe władze, wkrótce powinny rozpocząć się prace projektowe.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    miszcz(2011-03-04)
  • a jacy to spece zasiadają w radzie nadzorczej portu ? nazwiska proszę
  • "Zrzeszenie skupia ponad 50 najwiekszych portów z rejonu Morza Bałtyckiego. .. " Tylko żeby być zapraszanym na zgromadzenia trzeba wykazać się przeładunkami. Rozumiem że pracownicy spółki Zarzad Portu Morskiego w Elblagu chetnie by pojechali, nawet za własne pieniadze, tylko. .przeładunków nie było, zaproszenia nie było.
  • MSC Fortunate - kolos w Porcie Gdynia Dodano 2.3.2011 W niedzielę do portu gdyńskiego wpłynęła największa pod względem pojemności (GT) w historii BCT - jednostka Fortunate (MSC). Pływający pod banderą Panamy kontenerowiec ma 275 m długości, 40 m szerokości i ponad 14m zanurzenia oraz pojemność ponad 68 tys ton. Jego wielkość, mierzona w TEU, wynosi 5 551.Kolos jest trzecim najdłuższym statkiem w historii Portu Gdynia. Dwie dłuższe jednostki: MSC Bremen oraz Maersk Brooklyn odwiedziły gdyński port w 2007 roku. Zawinięcie tak dużego kontenerowca jest możliwe dzięki będącej na ukończeniu inwestycji Zarządu Morskiego Portu Gdynia S. A. pod nazwą "Przebudowa Kanału Portowego w Porcie Gdynia", współfinansowanej przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w kwocie 53,73 mln zł. Inwestycja ta polegała na pogłębieniu kanału portowego do 13,5 metra. Jednostka MSC Fortunate przypłynęła do Gdyni w nocy - z soboty na niedzielę. W BCT kontenerowiec zacumował w niedzielę przed południem i był obsługiwany przez dwa dni.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    miszcz(2011-03-04)
  • mMoże należałoby zapytać sie specjalisty od przekształceń , a byłego wiceprezydenta jak uzdrowić port. Może warto zatrudnić go jako doradce nowego Prezydenta? braniewiak.wm.pl
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    AntySpam(2011-03-04)
  • Panie Hero. W strategii rozwoju Polski do 2030 roku port w Elblągu ujęty jest jako jeden z ważniejszych elementów wśród portów drugorzędnych Polski. Przypomnę, że obecnie możliwości portowe plasują port w Elblągu na 5 miejscu w Polsce po wielkiej czwórce : Gdańsk, Gdynia, Świnoujście, Szczecin. Port w Elblągu jest większy od Kołobrzegu, Darłowa, Ustki, Władysławowa itd. W tejże strategii oprócz obsługi turystycznej (mariny, zalew pętla żuławska) jest przewidziany jako port do obsługi : połączenia z Kaliningradem, połączenia z portami skandynawskimi i Morza Północnego, pomocniczej obsługi portów trójmiejskich.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    KrzysztofNiedźwiecki(2011-03-04)
  • W ucywilizowanych krajach nieboszczyków nie czaruje sie tylko grzebie.
  • Panie Krzysztofie. Przez pewien okres czasu Port Morski w Elblagu był nawet większy od Portu w Gdyni - pod wzgledem powierzchni bo tyle hektarów ziemi wydzieliły z obszaru miejskiego władze Elblaga i przekazały w uzytkowanie spółce z o. o. Sprywatyzowana w ten sposób czesc miasta została nazwana Portem Morskim chociaz portem była tylko z nazwy. To ze stratedzy zostali wprowadzenii w bład niczego nie usprawiedliwia ani nie daje. Dla "piatego pod wzgledem wielkości" na ogół nie starcza pieniedzy z czego patrzac na nowo wybudowany port Morski w Elblagu osobiscie bardzo sie ciesze.
  • Wowka Polecam tekst z 14 stycznia 2009 roku pod tytułem "Port Morski w Elblągu" www.portel.pl wniesie więcej do dyskusji i zapewne wiele wytłumaczy. Pozdrawiam wszystkich i zapewniam ":anonima", że nie jestem związany z żadną partią.
  • Szanowny Pan KrzysztofNiedźwiecki jestem jedynym człowiekiem, który odszukał dzienniki budowy toru wodnego od Zielonej latarni. Założona głębokość toru to 12 stóp około 3,60 m. Pogłębiać tego toru nie można, ponieważ opalowanie brzegowe straci stateczność. Proszę poprawić swoją wiedzę na ten temat. Jeżeli kogokolwiek interesują materiały źródłowe proszę zapytania wysyłać na adres jerzykulas23@wp. pl. Niemcy Zaplanowali Port Dla Elbląga Zatokę Elbląską. Z poważaniem mgr inż. Jerzy Kulas
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Jerzy Kulas(2011-03-04)
  • Szanowny Panie Wowka mieszkańcy Elbląga powinni Panu podziękować za podjęcie tak ciekawego tematu za tak trafne postawione pytania. Na większość z nich mogę Panu odpowiedzieć przedstawiając dokumenty. Jeżeli uda się Panu przekonać, że port dla Elbląga, to Zatoka Elbląska, to będzie Pan, człowiekiem, który w znacznym stopniu zmniejszy bezrobocie w Elblągu. Badania geologiczne akwenu wysyłam każdemu. Z poważaniem mgr inż. Jerzy Kulas
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Jerzy Kulas(2011-03-04)
Reklama