UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • WojŁawrynowicz Znający się na statkach 1) Jest śródlądowa droga wodna z Holandii do Elbląga. 2) Tramwaje wodne mają na ogół około 50 cm zanurzenia, a „statki, które pływają już kilkadziesiąt lat” po kanale maja o ile pamiętam 70 cm - prawie to samo, ale prawie 20 cm na kanale to wielka różnica. 3) Stocznia w Iławie projektowała NTW 15 na potrzeby Kanału Elbląskiego. 4) Są już zaklepane środki z unii europejskiej na rewitalizacje kanału. 5) Fakt nie znam się na statkach, a informacje o statkach z Holandii czy Chin mam od człowieka, który chciał inwestować w żeglugę na kanale i wycofał się z zupełnie innych powodów. Mam nadzieje, że inni będą bardziej wytrwali. Pozdrawiam.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    WojŁawrynowicz(2007-01-10)
  • jzu napisalem ze holenderskie i chinskie sa za delikatne na ta breje ktora nazywamy kanalem , transport z hol do polski to jednak b . duzy koszt , jesli jest mozliwy ( tu nie bede sie spieral czy da rade przeplynac chociaz moge miec watpliwosci - - patrz dlugos i szerokosc niektorych sluz ) wiec bardizej oplaca sie zbudowac statek w polsce niz taszczyc zlom z holandi - o 20 proc tanszy niz nowy, po drugie zanuzenie statki wyremontowane - pingwin birkut i jeszcze jeden nie pamietam ktory maja teraz ok 60 cm , cale poszycie zmienione , nowe silniki , naped , stery , kapitalny remont , ktory chociaz drogi stanowi jakies 40 proc kosztu nowego statku , poza tym obsluga, kapitanowie , i marynarze znaja te statki jak wlasna kieszen, to tez sie liczy nie trzeba inwestowac w nowe drogie szkolenia , a raczej papiery , bo takie szkolenie to samemu mozna przeprowadzic szczeze mowiac z instrukcja obslugi ,co do ilawy to zaraz sprawdze - moze beda mieli projekty gdizes w sieci , chociaz bedize pewnie tak jak z flagowym statkiem ostroda , robiony w stoczni w plocku i w gdansku kiedy przyszlo zespawac kadlub z reszta okazalo sie ze nie pasuja ... = dodatkowy koszt liczony w 100 tys zł
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    znajacy sie na statkach(2007-01-10)
  • Woj ~ akurat mnie co do kanałuEl nie musisz tłumaczyć oporuNoNibyMaterii ..acz dziś naKonfie jakosik cichawy byłeś^_^
Reklama