UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
..., a moim zdaniem (wybrany wątek)
  • No należałoby panu dr. przypomnieć, że Kanał Elbląski i jego otoczenie nie posiada tras rowerowych a to, czym się legitymuje to tylko atrapa powyższych. Niewątpliwie tego rodzaju szlak komunikacyjny z całą infrastrukturą powinien dawno już powstać w tak pasującym do tego otoczeniu, wespół z trasami obejmującymi piękne Żuławy i najbliższe jeziora, jak i rzeki. Dla malkontentów informacja, że rower elektryczny to tylko i jedynie wspomaganie do jego właściwego napędu i w tym tkwi jego idea, szczególnie interesująca dla ludzi starszych, niedołężnych jak i w inny sposób mających kłopoty z wysiłkiem jak i kondycją. To tylko dwudziestolatkom wydaje się, że nigdy nie będą mieli 60 lat i więcej.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    9 0
    AMalejużniekoniecznie(2017-06-21)
  • @AMalejużniekoniecznie - Zgadzam się, trasa nr 10 będzie z prawdziwego zdarzenia, czyli asfaltowa, ale czy rowerem nie da jeździć się po szutrze? To tez może być atrakcyjne, asfalty mają w Niemczech :)
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1 0
    (2017-06-21)
Reklama