UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • wszystko ok ale jak tam kupisz buty lub cokolwiek to juz nie zwrocisz towaru ja kiedys kupilam obuwie i chcialam zwrocic nastepnego dnia bo w domu przymierzajac okazalo sie ze nie pasuja to oczywiscie zwrocic nie moglam pani wszystko robila i wciskala mi takie buty ze szok i w koncu za 4razem wzielam buty ale musialam doplacic i taki to handel w gildii a jet gosc ktory potrafi zucic w klienta jak sie nie kupi
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    1
    kowal1962(2016-02-08)
  • Panie Kowal. Sprzedawca nie ma obowiązku przyjmować od Pana zwrotu pełnowartościowego towaru zakupionego w sklepie stacjonarnym. Pozdrawiam
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    5
    inny-sprzedawca(2016-02-08)
Reklama