Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące cookies.
Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Proszę zapoznać się z informacją na temat cookies stosowanych na naszej stronie.
Poniedziałek 20-11-2017, imieniny Anatola, Sędzimira
 
Rek

UWAGA!

Zamknij Zamknij
Rek
Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Na osiedlu

Gospodarka

Społeczeństwo

Kultura

Sport

Na uczelniach

Zbrodnia i kara

Prasówka

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Dawny Elbląg

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Teraz ja - Zafoliowana infrastruktura – c.d.

 
Elbląg, Teraz ja - Zafoliowana infrastruktura – c.d. Tak wygląda naprawiony wczoraj kabel.
Rek

Niedawno w Elbląskiej Gazecie Internetowej Portel.pl ukazał się tekst pt. „Zafoliowana infrastruktura” dotyczący częstych awarii telefonów w Suchaczu. Publikacja odniosła spodziewany, krótkotrwały skutek, bo już na drugi dzień fachowcy prowizorycznie usunęli awarię kabla ziemnego. Ale…

Radość abonentów okazała się przedwczesna, bo już po trzech godzinach funkcjonowania telefonów i Internetu wszystko wróciło do poprzedniego stanu! Wieczorem telefony na całej ulicy Wielmoży w Suchaczu znów nie działały. Jak na ironię, Orange poinformowała zainteresowanych za pośrednictwem SMS-a, że... uszkodzenie zostało usunięte.
     Oczywiście, należało znów podjąć kilkakrotną próbę ponownego zgłoszenia awarii za pośrednictwem specjalnego formularza na firmowej stronie Orange. Można było to zrobić tylko dzięki mobilnemu dostępowi do Internetu. Jeśli abonent nie posiada telefonu komórkowego, to zgłoszenia awarii może dokonać tylko osobiście w najbliższym punkcie BOK Orange. Dokonując zgłoszenia za pośrednictwem użyczonego telefonu komórkowego, trzeba przejść przez długotrwałą i co za tym idzie, kosztowną procedurę.
     Takie standardy wydają się nie do przyjęcia i wymagają zdecydowanych działań
     usprawniających. Może zgłoszenie tego problemu do Urzędu Ochrony Konsumenta zakończy udrękę abonentów Organge?
     

Sylwester M. Jarkiewicz
     

Sylwester Jarkiewicz
Liczba publikacji: 5
W tym miesiącu: 0
Ocena Głosów Komentarzy
6.0 3 4

..., a moim zdaniem
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • Partacze jakich mało. Przede wszystkim kabel powinien leżeć w kanalizacji, a nie w ziemi. I co z tego, że to jest inwestycja? Z inwestycji zazwyczaj są pieniądze. To się nie nadaje na reklamacje. To się nadaje do UKE i niech wystawią Orange świadectwo jakości świadczenia usług adekwatne do tej "instalacji" teletechnicznej.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2 0
    (2013-09-19)
  • Zauważyliście te butelki po "orenżadzie" - ciekawe ile wypili zanim tam dojechali. PS. kable ziemne nie muszą leżeć w studzienkach.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1 0
    (2013-09-19)
  • Przy takim rozcięciu studnia i mufa obowiązkowo.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2 0
    (2013-09-19)
  • Wsadzic goscia za #
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1 0
    Czytelnik_MOBI_28421(2013-09-19)
Reklama