Piątek 19-10-2018, imieniny Jana, Pawła
 
Rek

UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
Rek
Telefon portElu Halo, tu portEl
512 918 555

Wiadomości

Wybory 2018

Sport

Gospodarka

Na osiedlu

Społeczeństwo

Na uczelniach

Kultura

Zbrodnia i kara

Dawny Elbląg

Jej portEl

Kina i teatr

Konkursy

Prasówka

Poradnik

Hit czy kit?

Po godzinach

Fotoreportel

Oświetlenie uliczne inaczej Oświetlenie uliczne inaczej

Teraz ja - Zafoliowana infrastruktura – c.d.

 
Elbląg, Teraz ja - Zafoliowana infrastruktura – c.d. Tak wygląda naprawiony wczoraj kabel.
Rek

Niedawno w Elbląskiej Gazecie Internetowej Portel.pl ukazał się tekst pt. „Zafoliowana infrastruktura” dotyczący częstych awarii telefonów w Suchaczu. Publikacja odniosła spodziewany, krótkotrwały skutek, bo już na drugi dzień fachowcy prowizorycznie usunęli awarię kabla ziemnego. Ale…

Radość abonentów okazała się przedwczesna, bo już po trzech godzinach funkcjonowania telefonów i Internetu wszystko wróciło do poprzedniego stanu! Wieczorem telefony na całej ulicy Wielmoży w Suchaczu znów nie działały. Jak na ironię, Orange poinformowała zainteresowanych za pośrednictwem SMS-a, że... uszkodzenie zostało usunięte.
     Oczywiście, należało znów podjąć kilkakrotną próbę ponownego zgłoszenia awarii za pośrednictwem specjalnego formularza na firmowej stronie Orange. Można było to zrobić tylko dzięki mobilnemu dostępowi do Internetu. Jeśli abonent nie posiada telefonu komórkowego, to zgłoszenia awarii może dokonać tylko osobiście w najbliższym punkcie BOK Orange. Dokonując zgłoszenia za pośrednictwem użyczonego telefonu komórkowego, trzeba przejść przez długotrwałą i co za tym idzie, kosztowną procedurę.
     Takie standardy wydają się nie do przyjęcia i wymagają zdecydowanych działań
     usprawniających. Może zgłoszenie tego problemu do Urzędu Ochrony Konsumenta zakończy udrękę abonentów Organge?
     

Sylwester M. Jarkiewicz
     

Autor Teraz Ja
Liczba publikacji: 5
W tym miesiącu: 0
Ocena Głosów Komentarzy
6.0 3 4

..., a moim zdaniem
Polub ten artykuł
Polub portEl.pl
..., a moim zdaniem
..., a moim zdaniem
Pokazuj od
najnowszych
  • Partacze jakich mało. Przede wszystkim kabel powinien leżeć w kanalizacji, a nie w ziemi. I co z tego, że to jest inwestycja? Z inwestycji zazwyczaj są pieniądze. To się nie nadaje na reklamacje. To się nadaje do UKE i niech wystawią Orange świadectwo jakości świadczenia usług adekwatne do tej "instalacji" teletechnicznej.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2 0
    (2013-09-19)
  • Zauważyliście te butelki po "orenżadzie" - ciekawe ile wypili zanim tam dojechali. PS. kable ziemne nie muszą leżeć w studzienkach.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1 0
    (2013-09-19)
  • Przy takim rozcięciu studnia i mufa obowiązkowo.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2 0
    (2013-09-19)
  • Wsadzic goscia za #
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1 0
    Czytelnik_MOBI_28421(2013-09-19)
Reklama

To kupisz w pasażu portElu

Kuchnia klasyczna
Kuchnia nowoczesna III
RTV + SZAFA
Kuchnia nowoczesna