UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Miałem styczność z tą linią. Zawsze były problemy z jej funkcjonowaniem. Najgorszym problemem była zawsze duża rozbieżność w stosunku do rozkładu jazdy. Autobus często przyjeżdżał 10-15 minut wcześniej niż wskazywał rozkład jazdy. Zwłaszcza te wieczorne kursy. Kierowcy spieszyło się tak do domu, że nie zatrzymywał się na wszystkich przystankach. Bielany, Zajazd, Krasny Las czy Próchnik to bardzo odległe rejony Elbląga, na siłę wcielone w obszar miasta. Idąc tym tropem powinno się również do granic miasta dołączyć Łęcze a może nawet Tolkmicko. Będziemy mieli trójmiasto. Może jakiś mały bus mógłby jeździć pomiędzy kursami 12tki i dowozić mieszkańców do pętli tramwajowej Nad Jarem. 12tka krąży bez celu po całym mieście.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    8
    0
    kandydatSalceson(2014-01-23)
  • Nie jestem żadnym ekonomistą, ale staram się myśleć logicznie i trzymać się rzeczywistości. A ta rzeczywistość jest taka, że jesteśmy biedni i na nic nas nie stać, bo zostaliśmy doprowadzeni do skraju nędzy jako kraj i jako naród. Pisze ktoś: " to niech kupią małe busy. .. " Przepraszam, a za co mają kupić te " małe busy" ? Czy wie pan/(pani?) ile taki " mały bus" kosztuje? Kiedy ma się zwrócić koszt jego zakupu, jeśli będzie woził po kilku pasażerów? Ja tu wcale nie bronię ZKM czy innych " zarządców" . Ja chcę żeby wszyscy zrozumieli w jakiej jesteśmy sytuacji i na co nas stać. Rozumując tak jak osoba, która napisała: " niech kupią małe busy" , można by napisać: Niech ludzie kupią sobie samochody!. .. Co, to już nie pasuje, tak? Jakoś rozumiemy to, że nie wszystkich stać na posiadanie auta, ale już nie możemy zrozumieć, że jakiejś firmy nie stać na zakup busów? Pewnie. ., zaraz odezwą się głosy w rodzaju: " jak ich nie stać to niech się wycofają z przewozów, wejdą może inne firmy - itd. , itp" . W tym miejscu tylko przypomnę: to już się stało. Mamy przewoźników spoza Elbląga. I co? Jesteśmy szczęśliwi? Jest lepiej? Odpowiedzmy sobie szczerze na te pytania i podziękujmy sobie samym za likwidację dwóch elbląskich firm: ALP i PKA, bo do tej likwidacji zapewne dojdzie. A likwidacja dwóch firm, dających pracę kilkudziesięciu osobom to na naszym terenie (o bardzo wysokim bezrobociu) - prawdziwa tragedia.
Reklama