UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
  • Bardzo bym chcial zebys zryźał ale nie dlatego ze Cie nie lubie tylko dlatego gdyby to sie mialo spełnic to Olimpia ostała by w 2 lidze
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    1 0
    (2019-04-15)
  • Do kolo.Weź koło i walnie się w czoło.Wez srolsztyniaku kij i po dzwoncach swojego starego bij
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3 1
    (2019-04-15)
  • @No nie. ? - Ty nawet nie potrafisz dobrze napisać nazwy klubu niby swojego klubu wchodzisz na strone komenterzy Olimpii aby siac ZAMĘT idz do szkoły jak sie skonczy strajk
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    0 0
    (2019-04-15)
  • Do wszystkich szczekaczy zielaszy i innych Wy dobrze wiecie co
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    3 2
    Z i e l a r z(2019-04-15)
  • Tylko ZKS!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    4 2
    ONAZKS! (2019-04-15)
  • No Lewy drugi raz z rzędu w jedenastce kolejki Piłki Nożnej.Tak dalej gościu a chętnych na zatrudnienie ciebie będzie kolejka. Powodzenia i dla reszty chłopaków też. Walczcie o utrzymanie i o swoje nowe kontrakty bo jedno i drugie idzie w parze.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    8 2
    Balon(2019-04-15)
  • Ekstra lewy i cała reszta. Kibicuję do końca.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    10 1
    Sami(2019-04-15)
  • Siarka OLIMPIA 0 3 ZKS
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    7 1
    (2019-04-15)
  • Zielarz ty to dokładnie wiesz co .Próbujesz autorytet zgrywać a w kolko przez lata te same głupie teksty piszesz. Idz obejrzyj sobie Koń Rafał na internecie i nie pajacuj
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2 2
    No nie. ?(2019-04-15)
  • Zielarz idź włącz sobie Koń Rafał na internecie a nie piszesz takie bzdury. Zielasz to prawdziwy profesjonalista widać ze chłop wie co pisze
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    1 3
    Sza dok -kolegi (2019-04-15)
  • Dlaczego że zniczem gramy o 15?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    0 0
    Mieszkaniecel(2019-04-15)
  • Kluczowe 3 pkt w kontekscie walki o utrzymanie. Pytanie na ile mocne mamy rezerwy. Siarka jest pod kreską -Siarka mocno stawia na mlodziez (3-4 w skladzie )Siarka przegrala z grajaca w 10-ciu Elana i stracila srodkowego obronce Kubowicza. My Lewego. Osobiscie mysle ze z tego pojedynku wyjdzie dwoch rannych niz 1 zabity ale po cichu licze ze na swiezosci Markowski. Szuprytowski Demianiuk Kieltyka i Ressel sa w stanie zaskoczyc Tarnobrzeg. Kluczem bedzie madre rotowanie skladem przy graniu co 3 dni. Podwojna garda w Tarnobrzegu i granie na kontrę. .jezeli z kims mozemy ryzykowac i grac otwarta pilke to predzej Znicz niz Tarnobrzeg. Im punkty musimy urwac. Ps Klania sie slabosc naszych mlodziezowcow. Nowicki ?? Czemu ogrywamy chlopaka Arce skoro jest Korlkiniewski czy Rynkowski ?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2 1
    Orzis(2019-04-16)
Reklama