UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • wyrównać powierzchnię pod kocimi łbami - po co się ich pozbywać? Są bardzo "starówkowe"... Dodać trochę tych waszych krawężniczków i po robocie. Wielkie mi mecyje... Nad czym te dywagacje? A ten milion złotych przeznaczyć na naprawdę ważny cel.
  • Wjazd samochodów na Stare Miasto należy pozostawić inaczej pies z kulawą nogą tam nie zajrzy. Będziemy mieli piękne martwe Stare Miasto.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Janusz(2004-01-16)
  • Starowka ma zostać taka jaka jest MARTWA ! tam ma być spokój bo moja żona ma tam dwa mieszkania !
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    prezydent(2004-01-16)
  • ...a pomyślał ktoś, żeby o opinię zapytać autora ( autorów ) przywoływanego tutaj studium posadzek ? Skoro opracowali tak istotny dokument, będący podstawę do dalszych prac - to przede wszystkim oni powinni być wiarygodnym opiniodawcą -
  • Na starówce niezbędna jest łatwa komunikacja samochodem... brakuje tam parkingu, ... starówka nie jest na zbytnio zaludniona i może faktycznie okaże się "martwa" jeśli się tam nie da dojechać.
  • Elbląg to przepiękne miasto z trochę protetyczną architekturą spłodzoną przez architektów z konserwatorką. Żal serce ściska na myśl o tym co przeżyło to miasto przechodząc przez kruszarkę. A powracając do nawierzchni ulic to już na samym wstępie popełniono grzech - Studium posadzek. Posadzki różnią się tym od bruków płytowych i kostkowych tym, że układane są na podsypce a zwyczajne bruki w podsypce. Różnica jest kolosalna parę miast w Polsce już zapłaciło a niektóre wciąż jeszcze płacą duże pieniądze za niewiedzę i głupotę paru przemądrzałków. Co zaś tyczy się krawężników to mają one w nawierzchni ściśle określoną funkcję. Oporniki i krawężniki nigdy nie były dobierane dla niewidomych - im rzeczywiście wystarczy 3-4 centymetry. No cóż, kreatywny specjalista optyk-konserwator może znów napłodzić. Nie należy zapominać że pod wysoki krawężnik dobrze się podjeżdża tylko służbowym samochodem. Ale nie każdy ma służbowy samochód.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    petrus(2004-06-18)
Reklama