UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Czy wśród przedstwicieli 17 europejskich portów będą reprezentanci Hamburga, Amsterdamu, Roterdamu, Lizbony, Marsyli itd. - jeśli tak to by oznaczało iż w tej części Europy wschodzi gwiazda nowej potegi morskiej . . . a konkurecja z szacunkiem i orobiną zazdrości podziwia genialne pomysły animatorów tego przedsiewzięcia nie mogąc sie nadziwić dynamice wydarzeń. Za unijną monetę odkurzy sie kilka referatów schowanych głęboko w szufladach, będzie bufet zimny i goracy i jakieś napoje a hotelarze zyskają kilku klientów, i tylko gospdarze muszą uważac by ich duma nie rozerwała na strzępy... Panie Dariuszu podzielam pana poglad - warto go upowszechniać i zapraszać do dyskuji przed a nie po wybudowaniu mostu do nikąd - stefanrem@wp.pl -pozdrowienia dla wszystkich anonimów Stefan Rembelski
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Stefan Rembelski(2006-05-19)
  • Co Wy tu gadacie o portach we Fromborku i Tolkmicku! Mow ajest o porcie w Elblągu, tor wodny jest odpowiedni inaczej nie wpływały by tu statki morskie typu TANAIS z przedostatniego czwartku!
  • Szanowny Panie Lewicki i wszyscy ANONIMY. Jeżeli wasze mądrości są takie jasne i proste to dlaczego wstydzicie się pod tym podpisać? Jestem jednym z tych co najpierw myślą potem mówią i robią! Budowa Portu w Elblągu jest ekonomicznie nie uzasadniona, to jest decyzja polityczna! Człowieku szlak wodny na zalewie wiślanym nie przekracza 2m wody! Kanał ma glębokość 3,5metra! Zdajesz sobie sprawę i kosztów utrzymania toru wodnego oraz tego ,że przekop mierzei może wymieść więcej niż 80mln. Kiedy to się zwróci?Przestańcie opowiadać o statku , który jako jedyny do tej pory przypłynął! ANONIM piszemy o portach w Suchaczu , Tolkmicku, Fromborku, Piaskach czy ...innych bo ten akwen jest rajem do żeglugi jachtowej czy surfingowej oraz kąpieli. Czyli ma walory turystyczne, które przynoszą znaczne dochody
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Dariusz Babojć(2006-05-22)
  • Szanowny Panie Stefanie Rembelskierski -BRAWO gratuluję odwagi i rozwagi.ANONIMAMI nie ma co się przejmować bo pewnie to ich doświadczenie z minionej epoki , ktora minela a oni za nią tęsknią!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Dariusz Babojć(2006-05-22)
  • Wszystkie osoby zainteresowane dyskusją na temat przekopu zapraszam do udziału w takowej, na stronie Mierzei Wiślanej: www.mierzejawislana.pl (adres forum: www.zulawy.nazwa.pl Pozdrawiam
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Kormoran(2007-01-03)
  • O wiele większe dochody można uzyskać chroniąc obszar Mierzei Wiślanej i przyciągając turystów do zadbanych ośrodków turystycznych, z pięknymi przystaniami dla niewielkich jachtów, niż wprowadzając tam zamęt i brudną wodę z zezy każdego statku, który będzie czekał na otwarcie śluzy. Do smrodu spalin i plam mazutu na wodzie nie chcemy się przyzwyczajać. Prosperita portu w Elblągu nigdy nie wyniesie miejscowości na Mierzei Wiślanej do rangi kurortów, ale najpewniej doprowadzi do ich szybkiego upadku. Więcej osób może znaleźć zatrudnienie w obsłudze ruchu turystycznego niż przy rozładunku towarów w elbląskim porcie. Jeżeli Unia da jakieś pieniądze na rozwój w obszarze gmin nadzalewowych, to na pewno nie na niszczenie przyrody na Mierzei objętej programem Natura 2000 i nie na wykonywanie jakiś wydumanych przekopów dla statków, które będą grzęzły w mule Zalewu Wiślanego, ponieważ eksperci decydujący o każdym wydanym euro sięgają w przyszłość wyobraźnią znacznie dalej niż lobby elbląskie propagujące ideę przekopu i wiedzą jakie inwestycje są naprawdę opłacalne dla przyszłych pokoleń. Nie można zamykać się w ciasnym kręgu żądań mających na celu troskę jedynie o własne podwórko (miasta Elbląg) bez dostrzegania obszaru Zalewu jako całości. Dotacja z Unii powinna wspomóc rzeczywiste współdziałanie Gmin nadzalewowych, a te mogłyby podjąć autentyczną współpracę, aby obszar Zalewu stał się największą atrakcją turystyczną Polski.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Mieszkaniec Mierzei Wiślanej(2007-01-03)
  • Budowa takiego raju dla turystyki krajowej i zagranicznej jest możliwa bez ingerowania w strukturę Mierzei i wykonywania przekopów i bez niszczenia obszarów chronionych. Kiedy po raz ostatni spotkali sie włodarze Gmin Nadzalewowych aby podjąć jakiekolwiek wspólne działania, aby nakreślić jakieś wspólne plany? Po co powstał projekt rozwoju obszaru Gmin Nadzalewowych, skoro za nim nie idą żadne działania? Kto wydał pieniądze na ten projekt i nie dopilnował, aby nie został on odłożony do szuflady? Po raz kolejny przekonujemy się, że zaufaliśmy ludziom, którzy nie potrafią podjąć się realizacji niezłych projektów. Te projekty grzęzną w morzu biurokracji i napotykają na ciągły opór "materii". Nie zapominajmy, że nie będziemy żyli wiecznie. Naszym zadaniem jest przygotować przyszłość dla pokoleń następnych. Zadbajmy o to, aby byli wdzięczni za naszą wolę porozumienia i współdziałania. Życzę jak najlepiej naszemu regionowi, dlatego apeluję, nie bądźmy egoistami. Zacznijmy się dogadywać i podejmijmy wreszcie jakąś współpracę.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Skowronki(2007-01-03)
  • Póki co: "3.1. Wizja. Cele strategiczne. Priorytety. Zadania WIZJA W ramach prac „Warsztatu budowania Strategii obszaru Gmin Nadzalewowych” nie wypracowano i nie wydyskutowano Wizji strategii rozwoju obszaru. " To cytat z "STRATEGIA ROZWOJU Obszaru Gmin Nadzalewowych do 2015 roku" z Elbląg, październik listopad 2000, przygotowana przez Zespół: Przewodniczący Zgromadzenia Komunalnego Związku Gmin Nadzalewowych: Roman Pawłowski, Zarząd Komunalnego Związku Gmin Nadzalewowych: Marek Gliszczyński – Przewodniczący, Edward Bednarz – Członek, Zbigniew Gzowski – Członek, Eksperci: prof. dr inż. arch. Jerzy Kołodziejski, prof. dr hab. Krzysztof Luks, inż. Anna Talaga, mgr inż. arch. Barbara Bańkowska, mgr inż. arch. Jacek Bocheński, Konsultacja: Irena Derewecka, Kierownik Biura Komunalnego Związku Gmin Nadzalewowych: Michał Oliwiecki, „Strategia Rozwoju Obszaru Gmin Nadzalewowych do 2015 roku” została przyjęta w dniu 17 listopada 2000 r. uchwałą nr X/45/00 Zgromadzenia Komunalnego Związku Gmin Nadzalewowych w Elblągu Materiał dostępny w internecie. Gratulacje dla naszych "działaczy"!!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Zrozpaczony(2007-01-03)
Reklama