UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Pani poseł po co te wypociny. To że niektórzy mieszkańcy żyją w złudzeniu przywrócenia Kolei Nadzalewowej nie oznacza, że ona zostanie reaktywowana. W obecnych czasach nie ma takiej możliwości i nie istnieje żadna przesłanka, tak ekonomiczna jak i społeczna, aby ta kolej powróciła. Ten tani poklask nic nie wniesie, a ciągłe gadki o tej linii to chichot historii. To brzmi podobnie jak słowa ballady Bułata Okudżawy : "a mnie tylko żal, że po Moskwie nie suną już sanie, a w drzwiach mego mieszkania nie pojawi się Aleksander Siergiejewicz Puszkin. "Nostalgia, tęsknota za tym co kiedyś było i wtedy się sprawdzało nie oznacza, że ma powrócić, bo praktycznie nie ma takiej potrzeby i żal pieniędzy na ten cel. Zaręczam, że w przypadku uruchomienia tego połączenia, po pierwszej krótkiej euforii, nastąpi śmierć tej linii, bo zainteresowanie nią będzie niewielkie. A tak na marginesie co ma miasto do tego, aby ta kolej zmartwychwstała, zysk żaden i nawet poszczekać na nią nie będzie można, bo kto inny według swojego widzimisię będzie nią zarządzał nie przejmując się głosami mieszkańców. A tak w ogóle to kto ma ją reaktywować?
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    11
    30
    Orient Haffuferbahn(2019-12-14)
  • RobertKoliński @Orient Haffuferbahn - Proszę się podpisać, bo ciekawym kto takie bzdury bezpodstawne a bez znajomości faktów wypisuje - za reaktywacją tej linii istnieją przesłanki natury ekonomicznej, społecznej, turystycznej, rozwojowej oraz strategicznej, większość z nich poruszyłem już w swoim poprzednim komentarzu. Warto tu przypomnieć, że kilkanaście dni temu zakończył się remont wojskowej rampy kolejowej zlokalizowanej przy tej linii. Warto przypomnieć, że w chwili obecnej rząd finansuje co najmniej 4 inne, podobnej wielkości projekty w naszym województwie na sumę ponad 1.1 mld zł. Warto w końcu przypomnieć, że linia ta ma bezpośrednie połączenie z portem elbląskim, co w sytuacji realizacji przez rząd inwestycji przekopowej ma niebagatelne dla miasta i regionu znaczenie. Proszę się przedstawić a zakładam się z internautą (o butelkę dobrej szkockiej; ), że ta linia nie tylko na siebie zarobi (rentowna była zresztą do momentu pomysłu jej likwidacji na rzecz autobusowego prywaciarstwa na początku wieku), ale w dodatku przyniesie zysk finansowy oraz korzyść rozwojową całemu miastu i regionowi nadzalewowemu. Rzekłem;
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    21
    10
    RobertKoliński(2019-12-14)
  • Jak co ma miasto? Pieniądze z podatków, ludzie będą mieć zatrudnienie najprawdopodobniej mieszkańcy Elbląga, a oni płacą podatki w Elblągu do tego firmy będą korzystac, będą mogli przyjeżdżać turyści z Rosji na zakupy. Skąd Ty bierzesz te brednie o ekonomice. Zobacz co robi Olsztyn. Buduje linię do Braniewa i tam ciągnie kasę na ruchu Cargo i ma magazyn paliwowy na całe województwo w Gutkowie i tam też będą z Rosji na zakupy jeździć. To nie dawne czasy, że puszczali długie nieekonomiczne składy, dzisiaj są np szynobusy Pesy czy inne nieduże składy jak dart czy Flirt bardziej ekonomiczne. A ruch dla wosjka to co? Jeżdżą na misje z Braniewa i Elbląga, więc można sprzęt koleją wozić, a z terminala i do terminala zboże, węgiel nawozy, kruszywo. Itp. A jak pociąg będzie jechał szybko jak te szynobusy mogą jechać nawet 120 km/h to ludzie przesiąsą się z busów, a część z samochodów pojedzie sobie np nad Zalew napić się piwka nad wodą.
  • Powinniscie sluchac ludzi .to my was wybieralismy i wam zaufalismy
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    13
    1
    Adrian55(2019-12-14)
Reklama