UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • RobertKoliński Brawo Tramwajarze, walczcie o swoje - miasto i pan prezydent mają pieniądze (setki tys. zł) na wyrzucanie na naukę jazdy na nartach, nowe meble w ratuszu czy koncerty Młynkowej dla swoich kościelnych mocodawców, to niech znajdą i na pensje dla Was. Zamiast budować mało potrzebny łącznik szynowy i blokować remontami pół miasta trzeba było wydać te miliony na remont starych torowisk oraz odnowę znajdującego się w opłakanym stanie taboru komunikacyjnego oraz podwyżki dla zarabiających grosze pracowników TE właśnie - za głupotę i błędy trzeba teraz płacić. W październiku może się okazać, że prez. Wróblewski będzie otwierał z pompą łącznik, przez który nie pojadą żadne tramwaje, bo się zwyczajnie do tego czasu rozsypią - już dziś pracuje tylko 21 z niezbędnych do minimalnego pokrycia elbląskich tras 19 składów (teoretycznie jest ich prawie 40,ale większość w proszku). Brawo Tramwajarze, brawo związki zawodowe - nie popuszczajcie nieudolnym władzom miejskim i walczcie o swoje! Solidarność Naszą Bronią!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    20
    2
    RobertKoliński(2017-09-04)
  • A po co te tramwaje wszędzie mamy blisko. .. na Alasce nie ma tramwajów i ludzie jakoś żyją. Biedronkę mamy pod każdym domem, do Borysa też blisko a zasiłki i 500+ dostajemy na konto. Jak nie ma kasy na tramwaje to sprzedać je trzeba ale nie oni rozwijają budują a potem lamentują, że na pensje, nie ma. .. nie ma dla nikogo komu ropuch podpisuje wypłatę, wszyscy zastraszeni a właśnie teraz powinniście się wspierać pracownicy UM i spółek miejskich. Normalnie Pacanów.
  • Proszę mi wybaczyć.. udzielam się po raz pierwszy.. Ale nie rozumiem.. po co nowe torowisko? Czy te pieniądze nie lepiej przeznaczyć na torowisko przy szpitalu i ta 2 połączyć z innymi liniami? Społeczeństwo się starzeje- większość kursuje do szpitala. Na cholerę ta nitka którą niby skraca podróż komunikacja. No nijak patrzeć nie rozumiem tych nowych rozwiązań. Za te niemałe pieniądze można było połączyć linię 2 z pętla na ogólnej. Te nowe torowisko to nadaje się jak swini siodło. Można było lepiej. Można było inaczej. Można było dla mieszkańców. Szok.. biedne miasto buduje nikomu niepotrzebna linię ( no chyba że dla kogoś 4min szybciej to super) i noc poza tym. Ci w UM to naprawdę niepełnosprawni czy co? Jest tyle możliwości.. bardziej korzystnych niż ta linia Wstyd!!!
  • obciac penje czlonkom rady nadzorczej i pieniadze sie momentalnie znajda a nie stare capy biora kase, tylko za co???
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    18
    1
    łomatko(2017-09-04)
  • Elbląg umiera. Nikomu niepotrzebna linia... większość społeczeństwa sprzeciw tej linii. Większość wolała by było połączenie ogólnej że szpitalem. Tramwaje upadną. Kto ma nimi jeździć skoro tramwaj jedzie po starej trasie i nowa wzdłuż starej linii. Wstyd. Pytanie kto tym kieruje. Wstyd wstyd wstyd. Elbląg znów będzie wyśmiewany w pl..
  • Taka jedna pani w tvp1 mówi że mamy nadwyżki milionowe, a tu o 1 zł w tym roku i w przyszłym się kłócą.
  • RobertKoliński @wiadomo - @wiadomo - Strajk, który pan pamięta miał miejsce 24 lata temu, w 1993 roku, był protestem przeciwko niskim płacom i cięciach w zatrudnieniu i likwidacji (prywatyzacji) MPK Elbląg, które planowała ówczesna władza. Władze miasta próbowały go zdusić i rzeczywiście ściągnęły wtedy autobusy zastępcze z PKS, wojska, różnych podległych sobie zakładów etc. , aby tylko nie spełnić żądań strajkujących robotników. Strajkujący wytrzymali zdaje się 3 dni, potem poszli niestety na ustępstwa wobec rządzących, co doprowadziło do rozpadu MPK Elbląg na dzisiejsze ZTM, TE i 2 autobusowe spółki prywatne oraz zwolnień pracowników komunikacji miejskiej. Szkoda, że zabrakło wtedy solidarności załóg innych elbląskich zakładów pracy, oby tym razem pracownicy i związkowcy wyciągnęli naukę z tamtych wydarzeń.
  • Ten tramwaj KONSTAL nie powinien żaden wyjechac z brame. A jeśli jadą to powinniśmy nie płacic za bilety. Powinno nam się dopłacać do bilet szkodliwe za jazde tym rupieciem.
  • To teraz zmiany na stanowisku dyrektora bo jeśli doszło do strajku to nie nadaje się na ten stołek. Tak samo inni biurowraci z TE.
  • @Mghgk, ,podwyższyć cene biletów o 50gr, ,zastanów sie co gadasz. .. , chyba komunikacją nie jezdzisz. .. .Ceny biletów bedą niedługo kosztowac tylko ile koszt przejazdu taxówki. .. .Autobusy nieklimatyzowane, tramwaje zapchane ludźmi. .. .szczególnie tramwaj nr4,najwięcej osób nim jezdzi a puszczają stary mały tram, waj na trase
  • Tak trzymać jak nie da się normalnie rozmową załatwić takich spraw to trzeba strajkować ludzie muszą godnie zarabiać a nie społecznie pracować
  • Poporam,strajk ,przydał by się jeszcze w stolarniach elbląskich,bo tam też wyzysk mierne zarobki mnóstwo nadgodzin,gdzie te 8 godzin pracy,wolne soboty!!!!!,ale nie ma zgrania w zakładach dojeżdżający z okolic wszystko psują bo się ciesza że dostaną troche więcej,a i tak podatek odprowadzany z najniższej krajowej.
Reklama