UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Witam Moim skromnym zdaniem wszystkie tego typy sytuacje to jest zmowa egzaminatorów z osobami odpowiedzialnymi za malowanie liń i stawianie znaków i tu powinna wejść prokuratura. Zwróćcie uwagę że przed zmianą oznakowania powiększono promień skrętu przy wyjedzie ze Wspólnej w lewo. Przepisy są dla WORD a nie dla początkujących kierowców. Wszelkie zmiany w przepisach są po to by utrzymać WORD. Podam inny przykład - dziura na pasie ruchu normalnie ją omijamy ze względu na oszczędność auta, ale na egzaminie gdy jest podwójna ciągła należy wjechać w dziurę. Gdzie tu logika. Oceniamy czyste przepisy a nie logiczne myślenie.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    5
    1
    Pololoko(2015-08-19)
  • Przeciez jak zrobiono sciezke rowerowa to ta ulica ma tylko jedne pas ruchu :)
  • po jakiego wała na jednokierunkowej podwójna ciągła ???
  • To teraz pora na Panieńską, jadąc od Rybnej (EZNS), do skrzyżowania Panieńska/Zagonowa, jest źle - niebezpiecznie oznakowane - legalnie można wjechać pod prąd (sam znak ustąp pierwszeństwa, brak nakazu jazdy w prawo, lub zakazu skrętu w lewo). goo.gl
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    1
    okoniowaty(2015-08-20)
  • Znaki poziome są znakami informującymi, a nie nakazującymi. I w takim przypadku nie zakazują one zawracania.
  • Można manewr zacząć wykonywać od lewej po czym ruszając odbić w prawo (co jest bardzo ryzykowne) omijając podw?jną i pojechać w lewo po przerywanej. Niebezpiecznie ale zgodnie z przepisami.
Reklama