UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • A gdzie będą parkować pracownicy o to wyżej wymienionych departamentów, referatow i innych. To jest kilkadziesiat osob z których powiedzmy co trzeci pracownik ma samochód a gdzie jeszcze mieszkańcy? Czy ktoś mądry o tym pomyślał ? Wszyscy mają się zmieścić na tym płatnym koło urzędu? A najlepsze to jest to że jak pracownicy będą chcieli parkować tam to muszą wykupić za ok 60 zł karnet na parkowanie to jest śmiech żeby pracować dla miasta i jeszcze mu płacić oni chodzą do pracy żeby zarabiać pieniądze a nie bez sensu jeszcze oddawać do tej samej kasy. Żenada z tym budynkiem i tym miejscem współczuję wszystkim normalnym urzędnikom którzy będą zmuszeni tam się przenieść ŻENADA
  • może by czas przenieść pośredniak z pereferyjnej Saperów gdzieś bliżej Ratusza.
  • @kibic-997 - Nie ma "normalnych" urzędników. Wszyscy są z nadania rodzinnego, politycznego lub kolesiowskiego.
  • Zamiast umieścić to wszystko w nowym budynku na gruntach miasta, to kupuje się zabytkowe ruiny gdzie brakuje miejsc parkingowych dla urzędników, a o petentach nie wspominając. Ekspertyzy, modernizacja i adaptacja pomieszczeń wraz mediami pochłonie z czasem o wiele więcej niż postawienie nowoczesnego budynku szytego na miarę czy nawet z zapasem. Jednak wciskanie się w ruderę jest problemem dla następnych rządzących którzy będą musieli wrzucać w tą lokalizację coraz więcej środków. Brawo Wy.
  • jak przedmówca stwierdził-ładowanie w ruderę pieniędzy jest bez sensu. Albo wybudować nowe albo korzystać z tego co się da( nieruchomości przy lotniczej). Mając na uwadze postęp (słyszałem że w następnych latach trzy czwarte placówek bankowych ma zniknąć na rzecz obsługi internetowej) większość tych budynków jest już nie potrzebna - tak samo jak urzędników. Za kilka lat wszystko i tak załatwimy przez internet a oni będą korzystać ze swoich programów na rozwój przedsiębiorczości- ot taka złosliwość losu. Zobaczymy jakie mózgi się uchowały na tych państwowych posadach
  • Jeszcze z 10 lat temu wszyscy urzędnicy mieścili się w jednym budynku. Zwróćcie uwagę, że dobudowano piętro, potem ratusz staromiejski, dawny urząd stanu cywilnego i ta zaraza zajmie zaraz całą łączności. Kiedyś siedziały po dwie kobiety w pokoju, teraz cztery. Komputerów jakby więcej a roboty przybywa. W jakim kierunku zmierzamy jako podatnicy? Czy nowotwór jakim jest kasta urzędnicza nam służy - do czego jest przecież powołana? Obsługa tej kasty jest coraz droższa i tu nie ma dylematów czy ma to sens czy nie tylko na nowy budynek musi się kasa znaleźć! to smutna wiadomość, bo Przecież koszt zakupu nieruchomości to jak sądzę nawet nie połowa prawdziwych kosztów jakie zostaną poniesione by przygotować tam miejsca pracy i dostosować go do funkcji.
  • @kibic-997 - Tak jak napisałeś chodzą wcale nie muszą jeździć.
  • Narescie wyremontuja ta szczurownie ktora szpecila UM ten budynek to wizytowka naszego miasta
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Ginekolog(2016-11-24)
  • Jeśli chodzi o parking, to spory teren z tyłu budynku należy teraz do UM. Ciekawe, jak teraz rozwiążą problem parkingu? Zresztą pogonić babkę z synem, którzy "rządzili" tym parkingiem.
  • Parkingów nie będzie bo wygoda może rozbestwić interesantów do tego stopnia że mogą przyjechać do UM i coś chcieć.
  • To "klientów" ZBK i Dep. Świadczeń stać na samochody? Powodzi się w mieście, bajka :D
Reklama