UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Problemem nie jest sama reforma, a jedynie sposób jej przeprowadzenia. Nieporozumieniem jest, że uczniwie kl. IV i VII będą realizowali nowy program, a pozostali dalej stary. Doprowadzi to do ogromnego chaosu i zamieszania. Logika nakazuje objęcie reformą w przyszłym roku szkol. tylko uczniów kla IV isukcesywne, rok po roku wprowadzanie ośmiolatki. Takim sposobem byłby czs na rzetelne, sensowne przygotowanie wszystkich szczegółów w programach nauczania, podręcznikach i bazach dydaktycznych szkół. Nie może być tak, że jedno pokolenie polskich dzieci może ponieść edukacyjną i życiową klęskę tylko dlatego, że ktoś chciał koniecznie postawić" na swoim".
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    20
    9
    babunia(2017-01-10)
  • @babunia - To nieprawda że nauczyciele nie mieli od 7 lat podwyżki- zawsze byli najbardziej uprzywilejowaną grupą zawodową finansowaną z budżetu państwa, razem z pielęgniarkami. A wracając do reformy to żadnych zwolnień nauczycieli nie będzie, skoro Prezydent Gdyni przymierzając się do reformy w Gdyni, po wstępnym podziale gimnazjów na licea i podstawówki podał że po reformie będzie musiał zatrudnić jeszcze ok 28 nauczycieli. Przypomnijcie sobie reformę poprzedniej władzy, ilu nauczycieli zostało zwolnionych szczególnie od historii.
  • No to powiedz proszę, kiedy były podwyżki u nauczycieli i na czym te specjalne przywileje polegają, skoro jesteś tak świetnie zorientowana(y)?
Reklama