UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (wybrany wątek)
  • Nie uwzględnił też ruchu przemytników i Januszow pływających na rybki. Pier *** takie glupoty z tym portem jakbys chcial z Elblaga Vancouver zrobic. A co ma właściciel portu powiedziec ? Prawde ? Ze tak naprawde to moze ktos bedzie a moze nie. Za publiczne pieniądze chca mu cos zrobic to czaruje jak Copperfield
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    2
    8
    Patryk12340987(2019-02-20)
  • Patryk a wiesz co jak się da to można zrobić nawet NY. Najlepiej powiedzieć, że nic się nie da, nic nie można, nie opłaca się. A tak poważnie to jasno napisałem, że przeładunki w porcie się rozwijały do momentu wprowadzenia 3 letniej blokady przez Rosję. Dane są dostępne na stronie portu. Przełdunki spadły z kilkuset tysięcy ton rocznie do zera prawie to samo z ruchem pasażerskim. Sama Żegluga Gdańska i port rocznie tracili 2 milony 750 tys zł na pasażerach i opłatach portowych, a gdzie straty za przeładunki. Przecież w porcie miało być wożone i składowane kruszywo na budowę Autostrady A1 i to są fakty, a blokada to uniemożliwiła.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    7
    1
    Gienek (2019-02-20)
Reklama