UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • I dlatego nas trzepia od co najmniej 400 lat,a to Szwedzi,a to Austria,a to Prusy,a to Rosja ,a teraz nawet Zydzi Garbusiarz cyklista
  • Myślę że Szwedzi czy Duńczycy chętniej wpłyną jachtem do Elbląga omojajac paranoje związaną z przeplynieciem przez Pilawe.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz Pokaż ten wątek
    10
    0
    Takie moje zdanie(2019-02-20)
  • P.s. ciekawe co Pan knuje Garbusiarz cyklista
  • Patryk winnice można reaktywować, nawet na Podlasiu już są, bo w ostatnich latach stworzono nowe, bardziej zimnotrwałe odmiany winogron i w Polsce jest coraz więcej winnic klimat też się ociepla i zimy są łagodniejsze. To restrykcyjne przepisy w dawniejszych czasach zniszczyły w Polsce tą branże, a teraz po liberalizacji winnice się rozwijają, to samo cydr i małe browary.
  • Poczytaj bo już ręce opadają takie statki wpływały www.graptolite.net
  • Terminal kolejowy zwiększa przeladunek bo zwiększa się import węgla z rosji
  • @fromborkanin - Fromborkanin-widać, że jesteś za pissss- kup sobie słownik, to jakoś się zakamuflujesz.
  • Rosja i PO sprzeciwia się przekopowi, czyli to słuszna decyzja.
  • Tekst właśnie mówi, że dla Niemiec transport wodny jest bardzo ważny to samo w Holandii. Nadal nie wyjaśniłeś jak 700 tonowa barka jest niby droższa w transporcie od 30 tirów z kierowcami nie mowiąc już o małych statkach 3500 tonowych. A u nas to jak na razie to się kolej zwijała ostatnio, właśnie nadzalewówkę zamkneli jak wygląda most kolejowy koło portu? To po jakich torach będą ten towar wozić? Nie mówiąc już o tym, że większość prądu u nas jest z węgla to ma się nijak do zeroemisyjności. A duża część lokomotyw towarowych jest spalinowa i na dużej części torów nie ma trakcji elektrycznej. Pozdrawiam również. :)
  • RobertKoliński @ecikpecik - Wie pan, jest różnica między "ograniczać" a "likwidować" - transport samochodowy jest droższy i dużo bardziej szkodliwy dla środowiska, ale także jego koszty pozaśrodowiskowe są ogromne (wypadki, koszty rekonwalescencji, śmierci obywateli, rent dla ofiar i ich rodzin, budowy i remontów infrastruktury drogowej, amortyzacji, szkód dla społeczeństwa etc. ) - to są fakty policzone już dawno i idą w wielomiliardowe kwoty. Transport kolejowy czy najbezpieczniejszy, śródlądowy, są większości tych kosztów pozbawione. Mądre społeczeństwa, które potrafią liczyć, robią to, co się im bardziej opłaca. U nas - mało kto o takich rzeczach w ogóle wie i myśli; Co do ładunków wielkogabarytowych, to znów nie ma pan racji - elbląskie zakłady mają moce produkcyjne i możliwości produkować więcej i większych jeszcze projektów, niż te turbiny dla Opola, ale dziś są ograniczone koniecznością ich transportu właśnie - droga śródlądowa rozwiązuje sporo z tych problemów. I GE wcale nie jest jedynym chętnym do transportu takich ładunków. O jednostki zaś pan się nie martwi - jak będzie którędy nimi dopłynąć, to z połowy Europy tu się zjawią. A nawet jeśli akurat wszystkie będą zajęte, to się je wyprodukuje od podstaw - w polskich stoczniach! xd Jest profit z przekopu?;)
  • W momencie sciecia drzewa to juz nie jest drzewo,a drewno,po drugie ojciec da sobie rade Bo ma geotermie pomimo,ze Rudy skasowal mu w ramach walki ze smogiem 32 mln zl,tak ze drewno opalowe odpada,no moze by robic tarcice,ale ojciec nie jest w posiadaniu trakow I tartakow,no chyba zeby zainwestowac w taki sprzet,no ale co wiem to ojciec jest zbyt bystrym facetem by zajmowac sie takimi interesami Garbusiarz cyklista
  • Niech Komisja Europejska wydaje negatywne decyzje PiS będzie rządził wiecznie.
Reklama