UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
A moim zdaniem... (od najstarszych opinii)
  • Dobre to było AM : Czerwony - 1:1; )
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    sędzia(2009-01-15)
  • W Elbląskim porcie na dobrze płatnych stołkach od wielu wielu lat siedzą te same osoby, biorą ogromne pensje za nic nierobienie. .. .i walczą o to by posiedziec tak jeszcze kilka kilkanascie lat. PORT to złoty interes!!!! nic nie pływa = nic sie nie dzieje= święty spokoj. .. .tylko co jakiś czas jakieś natrętne ludziska przeszkadzają, czepiają się. .. to wtedy wyciąga się z szafy super plany, statystyki, biznesplany i mydli sie oczy. .. a potem znowu spokoj. .. .
  • Juz dawno nie mieszkam w Elblagu ale odwiedzam te strone czesto, bo Elblag to moje miasto rodzinne i cieszy mnie wszystko co go rozwija. Czasami jednak trace nadzieje i mysle, ze powino sie moze stworzyc jakis zasciankowy skansen z calego miasta. Przez tych, ktorzy ciagle sa przeciw jakiejkolwiek inicjatywie. Przeciw rozwojowi i udowadniaja, ze nic nigdy nie wyjdzie i sie nie oplaca. Mam nadzieje, ze szlag ich wszystkich trafi wkrotce na czele z jakims tam pseudo-redaktorem "wowka". Czy ci wszyscy durnie nie rozumieja, ze jesli tych pieniedzy nie wyda sie na port i przekop to napewno nie pojda na latanie drog w Elblagu. Panstwo wyda je na park techniczny we Wloszczowej albo waskotorowa obwodnice Pscimia. No moze jeszcze na jednorazowe zapomogi gornikow. Kiedys w Chicago wybudowano kanal laczacy Mississippi z jeziorem Michigan. Kosztowal wiecej niz kanal panamski. Wtedy praktychnie nie bylo na niego zapotrzebowania. miasto mialo jednak liderow, ktory potrafili patrzec daleko w przyszlosc. Dzisiaj Chicago to najwiekszy srodladowy port. Dzieki temu kanalowi rozwinal sie wszelki przemysl i Chicago stalo sie wielka metropolia. Ekonomisci z Bozej laski tak wiele energi traca na podstawianie nogi. Nie patrzcie na nich! Oni dusza sie w swoich komleksach i tak juz skoncza. Elblag ma wszelkie przeslanki do rozwoju i wspaniale polozenie. Jedyny problem to te wszystkie marudy bojacy sie jakichkolwiek zmian. Gwarantuje Wam, ze oni nie osiagneli niczego w zyciu i tak juz zostanie.
  • Palancie co nie mieszkasz w Elblągu. Kup sobie meble postaw na dworze i buduj chałupę przez 10 lat. Nie rozumiesz durniu, że Port to meta a nie start. Przekop będzie albo i nie Głąbie.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Czerwony(2009-01-15)
  • Czerwony nie pien sie bo ci pompka peknie! Teraz sie rzuczasz jak juz port jest a gdzie byles jak go budowali? Nie widziales, ze Ci meble zmokna? No to pokaz alternatywe, ktora da miejsca pracy i rozwinie miasto. Pokaz ja a jej przyklasne i bede cie popieral a jak masz zamiar tylko wyzywac i byc przeciw to sie zamknij czerwony osle! I co trzeba zrobic? Zaorac ten port? Zeby cie nie draznil. Jesli istnieje projekt, ktory pobudzi miasto i jest leopszy w zamian za przekop i port to przedstawcie go i walczcie o niego tak zapalczywie jak dzisiaj chcecie niszczyc inicjatywe innych. To wszystko. Buduj! Nie rujnuj!
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    pilgrim(2009-01-15)
  • Szanowni Państwo zwolennicy i przeciwnicy rozwoju portu, zwolennicy i przeciwnicy przekopu, zwolennicy transportu do Obwodu Kaliningradzkiego, zwolennicy transportu przez Cieśninę Pilawską, a szczególnie niniejszą informację dedykuję autorowi artykułu „Wolno pływać?”. Na stronie www.rafzen.pl / wystarczy kliknąć a ukarze się mapa/jest przedstawiona mapa z naniesionymi granicami rezerwatu przez Wojewódzkiego Konserwatora Przyrody Marię Mellin. Mam nadzieję, że internauci zauważą,że wejście do portu leży w rezerwacie. Oryginał mapy jest w moim posiadaniu i chętnie udostępnię prokuraturze. A w rezerwacie obowiązuje zakaz pływania od 1 marca do 31 sierpnia. Szanowni Państwo, aby planować inwestycje w porcie na rzece lub w Zatoce Elbląskiej, albo myśleć o przekopie należy najpierw zmienić to prawo. Chyba jasno mapa obrazuje,że to Polacy blokują port w Elblągu. Z poważaniem Jerzy Kulas
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Jerzy Kulas(2009-01-15)
  • Ograniczanie prowadzenia działalności gospodarczej a tym samym zabranianie Polakom nie płacącym haraczu juncie urzędniczej osiągania dobrobytu, opisuje również Pan Janusz Wojciechowski na swoim blogu w tytule Polska nadgorliwość gorsza od faszyzmu. Blokowanie szlaków komunikacyjnych/ w tym przypadku wodnych/ jest jednoznaczne z tym samym dla gospodarki co założenie opaski uciskowej dla człowieka. Rafał Gawroński
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Rafał Gawroński(2009-01-15)
  • Pomysł aby reaktywować port w Elblagu jest dobry, ale najpierw przekop a w trakcie wykonywania przekopu budowa portu, to chyba logiczne. Stało się odwrotnie, trudno, komuniści tak budowali Nową Hutę. Była decyzja Biura Politycznego, naród wykonał bez dyskusji najgłupszy pomysł komunistycznej biurokracji. Problem Elbląga, to właśnie włodarze tego miasta, to Biuro Polityczne KC PZPR. Urzędasy na prywatnym podwórku, jedyne co robią to tworzą za unijne pieniadze jakieś twory w stylu Park Technologiczny itp. a pracę tam będą miały dzieci i chyba wnuki urzędników magistatu, Urzędu Skarbowego i innych tego typu instytucji. Wybudowany " Port " też do nich należy. A miasto Elbląg umiera, wystarczy zobaczyć powitanie Nowego Roku, we Włoszczowej było okazalej, a WOŚP toż to śmiech. Miasto jest martwe intelektualnie, ma pomalowane domy, ale jest betonową kulturalną pustynią.
  • Chcecie zobaczyć jak moze wyglądać małe, ale szczęśliwe i bogate miasto, odwiedzić wystarczy Ostródę, turyści, małe hoteliki, bulwary, festiwale, puby itp. itd. Można Ostródzie pozazdrościć włodarzy !!
  • Pilgrim - Pienię się dla pobudzenia do dyskusji. Wowka potrzebuje 2 stówy. Jak budowali byłem na piwie z kolegami z klasy. Alternatywą jest normalna profesjonalna praca samorządu jak to kiedyś mówili od podstaw, można teraz to nazwać planem zagospodarowania, stwarzanie warunków dla przedsiębiorczości itd. Koleś któremu sypnąłem napisał - „ Kiedyś w Chicago wybudowano kanał łączący Mississippi z jeziorem Michigan. Kosztował więcej niż kanał panamski. Wtedy praktycznie nie było na niego zapotrzebowania. ” Pięknie i tak powinno być. I to jest normalne. Na pewno nie zaczęli od Portów. Najpierw kanał a porty i biznesy powstały w sposób naturalny USA tylko stworzyło warunki dla rozwoju prywatnych biznesów. Przekop powinien tez spełnić taka rolę – pobudzić biznes prywatny. Jakieś „ Państwowo -Miejskie” plany z Białorusią w tle to w dupę wsadzić. To już było i gówno z tego wyszło. Wiesz co. Nie projekty pobudzają do życia tylko ich realizacje. Projekt pod nazwą Port niczego nie pobudzi spadnie i się rozpierniczą jak Miś ale projektanci nieźle zarobią. Co zrobić z Portem – po prostu sprzedać.
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    Czerwony(2009-01-15)
  • Jestem za, najlepiej Ukraińcom i Białorusinom. Temu, co o kanałach amerykańskich prawił niech zmieni lekarza ten do, którego teraz chodzi po prostu go oszukuje. Śmiechu warte Chicago porównuje do Elbląga! Skąd ty jesteś z kosmosu? Czy też Amerykania razem ze stonką ziemniaczana ciebie zrzucili. Ciekawe ile klas analfabeto skończyłeś?
  • Ten kanal (Michigan Canal) zaczeto budowac w 1836 roku. W 1837 roku Chicago liczylo 4170 mieszkancow! Chyba mozna porownywac do 130 000 Elblaga. Przykro sie to czyta wszystko z daleka. Nie trzeba konczyc wielu klas zeby miec troche kultury! Moze rzeczywiscie nie trzeba inwestowac w ten Elblag. Dla kogo niby? Gnijcie tam sobie powoli.
Reklama