UWAGA!

Zamieszczenie następnej opinii do tego artykułu wymaga zalogowania

W formularzu stwierdzono błędy!

Ok
Dodawanie opinii
Aby zamieścić swoje zdjęcie lub avatar przy opiniach proszę dokonać wpisu do galerii Czytelników.
Dołącz zdjęcie:

Podpis:

Jeśli chcesz mieć unikalny i zastrzeżony podpis
zarejestruj się.
E-mail:(opcjonalnie)
  • Od szeregu lat szkoły prywatne prowadzone przez wybitnych pedagogów dążyły do stworzenia swojego konkursu. Wreszcie go mamy i niestety weryfikacja dla niektórych domorosłych instruktorów okazała się pogromem. Nastał nowy czas kiedy w szkołach prywatnych uczą pedagodzy tańca klasycznego a nie domorośli instruktorzy z papierem online. Tego roczny konkurs był konfrontacją najlepszych szkół baletowych w kraju a komisja składająca się z wybitnych znawców polskiego baletu była zaskoczona wysokim poziomem uczestników. Aby podważać autorytet komisji trzeba albo być szaleńcem albo dyletantem nie rozumiejącym powagi istoty konkursu
  • Szkoda tylko, że organizatorzy pozwolili sobie na łamanie wszelkich zasad fair play, m. in. podstawiając instruktorkę i choreografkę jako dziewczynkę w grupie 12-15 lat w tańcu klasycznym. było to tym bardziej żenujące, że osoba ta prowadziła lekcję tańca klasycznego dla uczestników konkursu, była więc łatwo rozpoznawalna. Poza tym, pozwalano na to, aby uczestnicy zaniżali swój wiek, gdzie gołym okiem widać było, że solistki w niektórych kategoriach są zdecydowanie starsze. Szkoda. Konkurs naprawdę na wysokim poziomie, ale pozostawiający ogromy niesmak.
  • Trzeba być kompletnym amatorem aby podejrzewać komisje o stronniczość radzę iść na studia pedagogiki baletowej aby dyskutować z autorytetami. Bezczelność świadczy o braku wiedzy. ..
  • Czas ogłosić koniec internetowych instruktorów lub dwu tygodniowych kursach. Nastał czas pedagogów po czteroletnich studiach. .. Konkurs Sztuki Baletowej ujawnił szkoły i instruktorów naciągaczy. Wyniki mówią same za siebie i nie pomogą tu lamenty. .
  • Poziom wymaga dyscypliny na którą nie wszystkich stać. .Pozostają świetlice i koło zainteresowań :))
  • Czy panie z XV rzędu ( z ……… ) wylały już wszystkie swoje żale?, miałam wątpliwą przyjemność wysłuchiwać tych samych komentarzy podczas Konkursu. Właściwie Gala finałowa jeszcze się nie zaczęła, a już wszystko było na nie. Trzeba dorosnąć do pewnych zdarzeń: pobytu w teatrze, przyjmowania z pokorą werdyktów i uwag, wzorować się na tych, którzy tym razem byli lepsi.
  • Bez przesady. A ileż tam było tej akrobatyki. .. .
  • Tylko wyników brak. ..
    Zgłoś do moderacji     Odpowiedz
    0
    0
    nojabardzoproszę(2015-12-22)
  • Ile? Sporo. Żeby zakręcić foutte trzeba mieć technikę? Tak to prawda, technikę kręcenie piruetów i w żaden sposób tego nie podważam. Radze po prostu spojrzeć jak wyglądają konkursy takie jak YAGP :) Kto kręci foutte? Nie mal nikt, dlaczego? No właśnie. Zabrakło techniki tańca współczesnego. Owszem zaprezentowało się wiele osób, które PIĘKNIE TAŃCZYŁY, wzruszająco wręcz, liryczny jazz, bardzo popularny w Warszawie i wszelkim IDO i telewizji. Jednakże NIEWIELE te choreografie miały wspólnego z tańcem współczesnym, prezentowanym chociażby na południu Polski (STT) czy nawet BTT. W choreografiach ZABRAKŁO TECHNIKI TAŃCA WSPÓŁCZESNEGO i proszę tego nie negować, tylko zapoznać się z techniką, gdzie został wykorzystany CONTRAT I LYRICE? Technika podłogowa? (NIE TYLKO WEJŚCIE NA BARK) Mówię o czystym współczesnym, nie lirycznym jazzie. Było naprawdę tylko kilka takich choreografii. Niestety, budowanej na impulsach, nie nudnych, TAŃCZONYCH, nie opierających się na schemacie: skok, skok. skok piruett, foutte, skok, smutna mina, ruch ręką, wejście na bark, skok. Naprawdę niewiele historii zostało opowiedzianych tańcem. W tym kierunku zmierza niestety Polska, ale do tego już zdążyłem przywyknąć Oczywiście zminusujecie mnie, no cóż, Pozdrawiam z widowni, tancerz BTT
  • a skąd te panie
  • z. .. .?
  • Moja córka kręciła foutte, ma 11 lat - zaprezentowała taniec hiszpański. Ciężko pracowała na pierwsze miejsce z najlepszymi pedagogami z Wrocławia. Chodzi na zajęcia baletu 7 rok. Jej koleżanki też osiągnęły sukces, a 13 letnia Kamila zgarnęła główną nagrodę. To nie przypadek. To poprostu dobra szkoła:)
Reklama