UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
Zamknij Zamknij
Poprzednie
Następne
Fot. Archiwum autora  
Hala nr 3 od strony basenu wyposażeniowego. Między halą a nadbrzeżem widoczny jest (niewyraźnie) 200-tonowy dźwig suwnicowy, którym to ładowano te maszyny okrętowe MC 10 i LM8 na barki, którymi płynęły do Stoczni Gdańskiej.Widoczny w dolnym prawym rogu murek to obramowanie gruzów pozostałych po budynku dyrekcji (zbudowanym pod koniec lat trzydziestych) i działu nowych konstrukcji, który po wywiezieniu wyposażenia i dokumentacji został przez zdobywców spalony.
Reklama