UWAGA!

Drogi Czytelniku,

uprzejmie informujemy, że w związku z wejściem w życie Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych stworzyliśmy zgodną z nim politykę prywatności. Regulacje RODO zmuszają nas do wystąpienia z prośbą do Ciebie o zaakceptowanie jego postanowień, chociaż z praktycznego punktu widzenia nic się nie zmienia w sposobie korzystania z naszego serwisu.

Jedyną rzeczą, która może budzić Twoje obawy jest profilowanie. Wyjaśniamy, że w naszym przypadku, tak jak dotychczas, skutkuje ono wyłącznie tym, że jeśli uprzednio byłeś/aś na stronie jakiegoś biura podróży, to z dużym prawdopodobieństwem nasi zaufani partnerzy reklamowi tacy jak Google serwować będą banery z widokami złocistych plaż.

Prosimy zapoznać się z polityką prywatności stosowaną na naszej stronie i zaakceptować jej postanowienia.

Może później
Zamknij Zamknij
Poprzednie
Następne
Fot. Archiwum autora  
Hala nr 10 od strony basenu wyposażeniowego. Stan hali nie jest wynikiem działań wojennych lecz dewastacji przy demontażu wyposażenia w celach wywiezienia do ZSRR. Po lewej widoczny wspomniany przy zdj. 2 dźwig suwnicowy. Był tu nowoczesny oddział montażu i produkcji silników Diesla dla budowanych okrętów i łodzi podwodnych, gdyż zakład w Elblągu współpracował ze stocznią Schichau'a w Gdańsku. Widoczny w dolnym prawym rogu murek to obramowanie gruzów pozostałych po budynku dyrekcji (zbudowanym pod koniec lat trzydziestych) i działu nowych konstrukcji, który po wywiezieniu wyposażenia i dokumentacji został przez zdobywców spalony.
Reklama