Ok
Jeśli chcesz nawiązać kontakt z ogłoszeniodawcą, wypełnij formularz i kliknij na WYŚLIJ
Twój adres e-mail
Treść zapytania
Załączniki
Dodaj załącznik
Wyślij do mnie kopię z potwierdzeniem
Oferty przeznaczone wyłącznie dla osób dorosłych. Jeśli nie masz 18 lat, to idź lepiej odrobić lekcje albo pograć w piłkę.
ZatrudnięProdukcja
Ogł. nr 853679
z 10 kwietnia
Specjalista ds. Administracji
Miejsce pracy: Żuławki
Specjalista ds. Administracji
Miejsce pracy: Żuławki (pow. nowodworski)
Twoje wyzwania i zadania:
- odpowiedzialność za korespondencję firmową i prawidłowy obieg dokumentów
- prowadzenie rejestrów dokumentów i umów
- dbanie o prawidłowy obieg informacji
- zapewnienie profesjonalnego i kompleksowego funkcjonowania Biura Zarządu
- zarządzanie przestrzenią biurową i utrzymanie na bieżąco jego porządku, w tym nadzór nad firmą sprzątającą
- zakup materiałów biurowych i administracyjnych
- obsługa floty firmowej
- administracja mieniem pracowniczym (karty dostępów, sprzęt IT, telefony).
- obsługa podróży służbowych (rezerwacja hoteli, lotów)
- wsparcie przy organizacji eventów/imprez firmowych
- tworzenie prezentacji na potrzeby wewnętrznych oraz zewnętrznych spotkań
- administracyjne wsparcie różnych działów w zależności od potrzeb
- aktywne uczestnictwo oraz wsparcie w realizowaniu prowadzonych przez firmę projektów
- budowanie i utrzymywanie relacji z interesariuszami projektów
- przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji projektów oraz monitorowanie budżetu
Nasze oczekiwania:
- umiejętność odnajdywania się w dynamicznym środowisku pracy, działania pod presją czasu
- dobra organizacja własnej pracy i samodzielność w działaniu
- proaktywna postawa
- bardzo dobra znajomość i obsługa pakietu MS Office (w szczególności Excel, PowerPoint)
- komunikatywność i otwartość
- znajomość j. angielskiego na poziomie b2/c1
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie, administracja, ekonomia)
- czynne prawo jazdy kat. B
Mile widziane, ale nie wymagane, jest dla nas:
- doświadczenie zdobyte w firmie produkcyjnej
- doświadczenie w organizowaniu wydarzeń firmowych
To oferujemy:
- pracę w nowoczesnej firmie, dla której priorytetem jest rozwój i dążenie do bycia liderem w branży
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (zaczynamy pracę pomiędzy 7:00 a 9:00)
- atrakcyjne wynagrodzenie
- realne możliwości rozwoju
- możliwość realizacji ciekawych projektów
- benefity pozapłacowe: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, owoce w biurze, zniżki pracownicze
- spotkania integracyjne
- przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu
- możliwość uczestnictwa w inicjatywach charytatywnych
Ogłoszenia premium
Ogłoszenia Premium zapewniają nawet do kilku razy więcej odpowiedzi.
Domy mieszkalneSprzedam za 175 000 zł
Ogł. nr 857078
z 28 kwietnia
DOM DREWNIANY JEDNORODZINNY EKONOMICZNY
Jesteśmy firmą zajmującą się produkcją domów drewnianych mieszkalnych całorocznych i letniskowych w systemie szkieletowym. Więcej na stronie www.eco-house.net.pl
Lokale mieszkalneSprzedam za 260 000 zł
Ogł. nr 856669
z 25 kwietnia
Klimatyczna kawalerka 31,5m2
ZatrudnięProdukcja
Ogł. nr 857469
z 30 kwietnia
MEBLE WÓJCIK SP. Z O. O.
poszukuje pracownika na stanowisko:
OSTRZARZ/NARZĘDZIOWIEC
Premium
ZatrudnięBudownictwo
Ogł. nr 857052
z 28 kwietnia
Zatrudnię Zbrojarzy, Murarzy oraz Cieśli Szalunkowych oraz Pomocników 🚧🔨
Praca na terenie Trójmiasta. Zapewniamy transport, atrakcyjne płace oraz umowę o pracę.
ZatrudnięMotoryzacja
Ogł. nr 856949
z 27 kwietnia
Dołącz do zespołu Omoda JAECOO Elbląg ! Szukamy Doradcy Ubezpieczeniowego do nowego salonu w Twoim mieście.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść i formę ogłoszeń
Infolinia działu ogłoszeń: 55 235 39 76 pon. - piątek, godz. 8.30 - 16.30
Kontakt mailowy: ogloszenia@portel.pl
Kontakt mailowy: ogloszenia@portel.pl