ZatrudnięProdukcja
Ogł. nr 861642
z 23 maja
Specjalista ds. Administracji
Miejsce pracy: Żuławki
Specjalista ds. Administracji
Miejsce pracy: Żuławki (pow. nowodworski)
Twoje wyzwania i zadania:
- odpowiedzialność za korespondencję firmową i prawidłowy obieg dokumentów
- prowadzenie rejestrów dokumentów i umów
- dbanie o prawidłowy obieg informacji
- zapewnienie profesjonalnego i kompleksowego funkcjonowania Biura Zarządu
- zarządzanie przestrzenią biurową i utrzymanie na bieżąco jego porządku, w tym nadzór nad firmą sprzątającą
- zakup materiałów biurowych i administracyjnych
- obsługa floty firmowej
- administracja mieniem pracowniczym (karty dostępów, sprzęt IT, telefony).
- obsługa podróży służbowych (rezerwacja hoteli, lotów)
- wsparcie przy organizacji eventów/imprez firmowych
- tworzenie prezentacji na potrzeby wewnętrznych oraz zewnętrznych spotkań
- administracyjne wsparcie różnych działów w zależności od potrzeb
- aktywne uczestnictwo oraz wsparcie w realizowaniu prowadzonych przez firmę projektów
- budowanie i utrzymywanie relacji z interesariuszami projektów
- przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji projektów oraz monitorowanie budżetu
Nasze oczekiwania:
- umiejętność odnajdywania się w dynamicznym środowisku pracy, działania pod presją czasu
- dobra organizacja własnej pracy i samodzielność w działaniu
- proaktywna postawa
- bardzo dobra znajomość i obsługa pakietu MS Office (w szczególności Excel, PowerPoint)
- komunikatywność i otwartość
- znajomość j. angielskiego na poziomie b2/c1
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie, administracja, ekonomia)
- czynne prawo jazdy kat. B
Mile widziane, ale nie wymagane, jest dla nas:
- doświadczenie zdobyte w firmie produkcyjnej
- doświadczenie w organizowaniu wydarzeń firmowych
To oferujemy:
- pracę w nowoczesnej firmie, dla której priorytetem jest rozwój i dążenie do bycia liderem w branży
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (zaczynamy pracę pomiędzy 7:00 a 9:00)
- atrakcyjne wynagrodzenie
- realne możliwości rozwoju
- możliwość realizacji ciekawych projektów
- benefity pozapłacowe: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, owoce w biurze, zniżki pracownicze
- spotkania integracyjne
- przyjazną atmosferę i wsparcie zespołu
- możliwość uczestnictwa w inicjatywach charytatywnych
Ogłoszenia premium
Zatrudnię
Ogł. nr 862901
z 29 maja
Wolne stanowisko pracy w Urzędzie Miejskim w Pasłęku
Dołącz do zespołu Urzędu Miejskiego w Pasłęku!
Urząd Miejski w Pasłęku poszukuje doświadczonego i zaangażowanego pracownika na stanowisko ds. budownictwa i gospodarki wodno-kanalizacyjnej w Referacie Budownictwa i Gospodarki Komunalnej.
ZatrudnięProdukcja
Ogł. nr 863685
z 3 czerwca
Firma Schmid Polska Sp. z o. o.
największy zakład należący do Grupy Schmid – szwajcarskiego producenta systemów energetycznego wykorzystania biomasy drzewnej, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osoby na stanowisko:
Magazynier
Lokale i budynki użytkoweSprzedam za 265 000 zł
Ogł. nr 863722
z 3 czerwca
SPRZEDAM lokal użytkowy w Elblągu 115m2
Do ogroduWykonam usługę za 20 zł
Ogł. nr 862750
z 29 maja
Koszenie trawników, wertykulacja, wykaszanie zaniedbanych terenów Wycinka, przycinka drzew, strzyżenie żywopłotu, wertykulacja, ,opryski, oraz inne prace na ogrodachdrobne prace stolarskie a takżecałoroczna opieka nad ogrodem
ZatrudnięObsługa biurowa
Ogł. nr 863485
z 2 czerwca
Przedsiębiorstwo Budowlano-Handlowe ATTYKA Sp. z o. o.zatrudni osobę do prowadzenia biura ze znajomością zagadnień kadrowo-płacowych
- Wymagania:
- Znajomość obsługi programów kadrowo-płacowych
- Znajomość zagadnień związanych z ZUS
- Umiejętność obsługi programu Płatnik
- Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Pracę w miłej atmosferze
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Stałe godziny pracy
Kontakt mailowy: ogloszenia@portel.pl